پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کرویف : هنوز بارسا را خیلی دوست دارم

کد خبر : 22759  |  زمان ارسال : یکشنبه 23 شهریور 1393

یوهان کرویف معتقد است که برخی مربیان توانایی اداره ستارگان تیم‌های خود را ندارند و ناکامی دیوید مویس، سرمربی پیشین منچستریونایتد نیز به همین دلیل بوده است. به نظر کرویف بارسلونا هم در سال‌های اخیر دچار پسرفت شده است که دلیل آن انتخاب مربیانی فاقد توانایی کنترل ستارگانی همچون لیونل مسی و نیمار است.

کرویف در گفت‌وگو با نشریه گاردین انگلیس اظهار داشت: من هنوز بارسا را خیلی دوست دارم. من رئال مادرید را هم خیلی دوست دارم بارسلونا اما در این چند وقت اخیر کمی پسرفت کرده است که دلیل آن افرادی بوده‌اند که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده‌اند. نمی‌گویم که آنها مربیان خوب یا بدی بوده‌اند اما معتقدم که مدیریت بازیکنانی مانند مسی و نیمار برای‌شان سخت بوده است. اگر نتوانید چنین بازیکنانی را در تیم‌تان مدیریت کنید، به مشکل برخواهید خورد. مشکلی که دیوید مویس در منچستریونایتد داشت هم همین بود.

کرویف افزود: برخی افراد می‌توانند برخی بازیکنان خاص را کنترل کنند که این لازمه مربیگری است وگرنه کارتان نتیجه نمی‌دهد. مویس مربی خوبی است اما نه برای منچستریونایتد.

اسطوره پیشین فوتبال هلند تصریح کرد: معمولاً من می‌‌گویم که مهمترین چیز برای یک مربی این است که بر مشکلاتش غلبه کند. به گواردیولا و خود من نگاه کنید. گواردیولا مانند من خیلی نحیف بود و به همین دلیل باید به بازی تکنیکی‌اش تکیه می‌کرد. این موضوع در مورد اینیستا و مسی هم صدق می‌کند. آنها باید حرکات خود را پرسرعت انجام دهند وگرنه هرگز موفق نخواهند شد. این یعنی که آنها به همه جزئیات واقف هستند. چنین بازیکنانی باید سریع‌تر فکر کنند و چیزهای بیشتری ببینند. با در اختیار داشتن این ویژگی‌ها بیشتر می‌توانید به بازیکنان اطراف‌تان کمک کنید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.