پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جرارد پیکه: من از رأی گیری منطقه کاتالان حمایت کردم؛ مادرید می تواند فاصله را جبران کند

کد خبر : 22886  |  زمان ارسال : سه شنبه 25 شهریور 1393

 در آستانه دیدار تیم بارسلونا مقابل آپوئل نیکوزیا، جرارد پیکه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت که AS این صحبت ها را منتشر کرده است.

احساسات پیش از بازی: "خیلی خوب. ما در حالی قدم به این مسابقه خواهیم گذاشت که سه پیروزی کسب کرده ایم. شاید این حریف چندان شناخته شده نباشد و یا یک رقیب قدرتمند باشد، اما قطعاً به ثمر رساندن گل اول سخت خواهد بود."

تعویض: "از لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی هستم. پشتم 100 درصد خوب نشده است اما می توانم بازی کنم. این یک تصمیم فنی است که باید آن را بپذیرم. من خوب تمرین می کنم. هنوز کمی درد دارم و وقتی پایم را به زمین می کوبم می توانم این درد را احساس کنم. اما هرگز احساس فیکس بودن یا تعویض شدن نداشته ام."

حضور در دیادا: "من کاتالان هستم و می خواستم در این مراسم مقدس شرکت داشته باشم. من به همراه دوستانم رفتم تا در کنار 1.8 میلیون نفر دیگری که آمده بودند لحظات خوبی داشته باشم. مردم هیچ دلیلی ندارند که به من شک داشته باشند. من بیش از 11 سال برای اسپانیا بازی کرده ام. این موضوع یکی دیگر از چیزهایی است که باید همه پرسی شود، چرا که یک امر دموکراتیک است. مردم باید رأی درست بدهند. چیزی که هیچ ربطی به دیگران ندارد."

رئال مادرید: "اختلاف امتیاز به وجود آمده به این معنی نیست که همه چیز تمام شده است. نمی توانم تصور کنم که در طول فصل، آنها به ما نخواهند رسید."

انتقادات: "من همیشه سعی می کنم تا بهترین عملکردم را ارائه کنم. من از عملکرد خود راضی هستم و در مورد اظهارات رسانه ها و هواداران کار بیشتری نمی توانم انجام دهم."

غیبت در اردوی اسپانیا: "این نمونه ای است که کارهای روزنامه نگاران را نشان می دهد. این حرف ها ساخته شده اند تا وبسایت ها کلیک بیشتری دریافت کنند. این اشتباه است، درست مثل موضوع جریمه شدن نیمار!"

مسی-نیمار: "آنها مثل همیشه هستند اما با توجه به اینکه همه چیز به طور طبیعی پیش می رود باعث هیجان زده شدن افراد می شود. ما در اینجا بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار داریم و آنها سرنوشت بازی را رقم می زنند."

بازجویی از لاپورتا: "من وارد اینگونه موضوعات نخواهم شد."

چمپیونزلیگ: "بارسلونا فقط 4 بار فاتح این جام شده است. ما نسل فوق العاده ای از بازیکنان داریم و می خواهیم قهرمانی های خیلی بیشتری به دست آوریم. نمی توانیم بیشتر از این به خود فشار وارد کنیم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.