پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رامون کالدرون: تصور می کنم که کریستیانو از سیاست های پرز خسته شده است؛ احتمال بازگشت او به یونایتد قوی است

کد خبر : 22889  |  زمان ارسال : سه شنبه 25 شهریور 1393

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید اظهار کرده است که احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بسیار قوی است.

کالدرون پنج سال پیش کریستیانو رونالدو را از شیاطین سرخ به خدمت گرفت و معتقد است که ستاره پرتغالی روز به روز از زندگی در سانتیاگو برنابئو بیشتر سرخورده می شود، و همین باعث افزایش شایعات مبنی بر بازگشت او به اولدترافورد شده است.

کالدرون در مصاحبه با talkSport اظهار داشت: "من تصور می کنم که او از سیاست های فعلی ریاست باشگاه خسته شده است. وقتی او به مادرید آمد، آرین روبن در تیم حضور داشت و وی احساس می کرد که می توانند در کنار هم به خوبی بازی کنند، اما روبن فروخته شد.

دو سال پیش گونزالو هیگواین فروخته شد و او از این حرکت راضی نبود، سپس سال گذشته نیز او تصور می کرد که صدور اجازه جدایی اوزیل اشتباه بوده است. و در نهایت تابستان امسال نیز ژابی آلونسو و آنخل دی ماریا فروخته شدند.

وقتی من او را به خدمت گرفتم به یاد دارم که او از یونایتد قدردانی می کرد و در آنجا نیز لحظات شگفت انگیزی سپری کرده بود، جایی که او همه چیزش را دوست دارد. این یک باشگاه بزرگ است."

رونالدو قبل از آغاز رقابت های فصل 15-2014 از سیاست های فلورنتینو پرز در نقل و انتقالات انتقاد کرده بود، هرچند رئیس باشگاه هرگونه شکاف میان خود و این بازیکن و همچنین عدم وفاداری او به باشگاه  را رد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.