پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای موندودپورتیوو:تراشتیگن،دروازه بان اصلی بارسا در مقابل آپوئل

کد خبر : 22953  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 شهریور 1393

 بارسلونا امشب اولین بازی خود در لیگ قهرمانان این فصل را مقابل تیم متوسط آپوئل نیکوزیا برگزار خواهد کرد و این فرصت خوبی برای لوئیس انریکه است تا در این بازی به برخی بازیکنانی که تاکنون کمتر برای این تیم به میدان رفته اند؛ میدان دهد.

یکی از این بازیکنان، می تواند تراشتیگن باشد. طبق گزارش موندودپورتیوو، لوئیس انریکه تصمیم گرفته است تا از این دروازه بان آلمانی، امشب مقابل آپوئل در ترکیب ثابت بارسا بجای کلودیو براوو استفاده کند.

زمانی که براوو در ماه جولای به بارسا ملحق شد؛ بسیاری، یک جنگ دروازه بانی در بارسلونا را پیش بینی کردند؛ اما مصدومیت نابهنگام تراشتیگن سبب شد تا انریکه برای انتخاب دروزاه بان اصلی خود در هفته های آغازین لالیگا کار دشواری نداشته باشد و براوو نیز تاکنون نمایش های خوبی درون دروازه بارسا داشته است.

اما حالا با بهبودی مصدومیت دروازه بان آلمانی، بار دیگر گمانه زنی ها در مورد دروازه بان ثابت بارسا شروع شده است. انریکه در نشست خبری دیروز خود اعلام کرد که پیش از شروع بازی، به اطلاع دروازه بان های خود می رساند که چه کسی مقابل آپوئل درون دروازه می ایستد؛ اما شنیده ها حاکی از آنند که تراشتیگن امشب وظیفه حراست از دروازه بارسا را بر عهده خواهد داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.