پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مربی آپوئل:نباید اجازه دهیم بارسا زود به گل برسد

کد خبر : 22957  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 شهریور 1393

امشب دیدار تیم های بارسلونا و آپوئل نیکوزیای قبرس در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد. آقای جورجوس دونیس سرمربی آپوئل در نشست خبری این بازی گفت:" اولین بازی ما در لیگ قهرمانان در مقابل بارسلونا خواهد بود و لازم نیست بگویم که با چه تیم بزرگی بازی داریم.در گروه بسیار دشواری قرار داریم و رقبای ما همه در سطح بالایی قرار دارند. همین مساله کار ما را بسیار سخت می کند.

 

بارسا به حریفانش اجازه نمی دهد تا بازی خودشان را ارئه دهند. آنها دوست دارند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و به همین دلیل ما باید در کار دفاعی منضبط و متمرکز باشیم.بطور حتم از این بازی درس های زیادی خواهیم گرفت و برای بازیکنان ما، تجربه خوبی خواهد شد.

 

البته امیدوارم شاگردانم فقط برای کسب تجربه جلوی بارسلونا قرار نگیرند.به بارسا و دو جریف دیگرمان آژاکس و پاری سن ژرمن احترام می گذاریم؛ ولی می خواهیم جلوی هر سه تیم با قدرت ظاهر شویم و همه توانمان را در زمین بگذاریم.

 

بطور حتم وقتی در مقابل تیمی مثل بارسا قرار می گیرید؛ فقط 5 یا 10 دقیقه خوب بازی کردن کافی نیست. آنها می خواهند خیلی زود به گل برسند و نباید اجازه چنین کاری را به آنها بدهیم. ما به 90 دقیقه خوب بازی کردن و اتحاد نیاز داریم. بارسا مسی و نیمار را دارد. دو مهاجم بزرگ که برای مهار آنها یک یا دو بازیکن کافی نیست. باید با مشارکت جمعی این دو بازیکن را کنترل کنیم."

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.