پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه:در رفراندوم استقلال خواهی کاتالونیا شرکت می کنم

کد خبر : 22963  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 شهریور 1393

جرارد پیکه در انتهای فصل گذشته از ناحیه کمر مصدوم شد و نتوانست بارسا را در بازی های حساسی که در پیش داشت؛ همراهی کند. او در دو هفته اخیر نیز از لحاظ فیزیکی با مشکلاتی مواجه شد که او را از همراهی تیم ملی اسپانیا نیز محروم کرد.

پیکه به احتمال فراوان در بازی امشب بارسا مقابل آپوئل از ابتدا به میدان خواهد رفت وی در یک مصاحبه گفت:" خوشبختانه مشکلی ندارم. از لحاظ روحی هم اوضاع خوبی دارم. سه بازی اولمان در لالیگا را برده ایم.آپوئل حریف امشب ما در لیگ قهرمانان شاید در سطح بالایی قرار نداشته باشد؛ اما اگر این حریف را دست کم بگیریم؛ برای ما مشکل ساز خواهد شد. شک ندارم که زدن گل اول به این تیم ساده نخواهد بود"

وی در مورد نیمکت نشینی احتمالی در بازی امشب گفت:" از لحاظ بدنی وضعیت خوبی دارم.دیگر درد کمر ندارم.اما اگر نیمکت نشین هم باشم مشکلی نیست. این تصمیمی است که مربی می گیرد و باید بدان احترام گذاشت"

پیکه در مورد شرکتش در رفراندوم استقلال خواهی کاتالونیا گفت:" من یک کاتالان هستم و مثل 2 میلیون نفر دیگر در این رفراندوم شرکت می کنم.در این مورد شک ندارم. از طرفی 11 سال است که عضو تیم های ملی اسپانیا هستم و فکر نمی کنم این مساله منافاتی با تصمیم من برای شرکت در رفراندوم داشته باشد.این یک مساله کاملا دمکراتیک است.مردم حق رای دارند و من هم از این حق خودم استفاده می کنم"

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.