سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی هرناندز:آندرس اینیستا نماد فلسفه باشگاه بارسلونا است

کد خبر : 22964  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 شهریور 1393

به گزارش AS  فوق ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی +Canal  از تمایلش برای باقی ماندن در جمع آبی اناری ها تا پایان دوران فوتبالی اش خبر داد.

باقی ماندن در بارسلونا:  اگر دست من باشد، هیچگاه بارسا را ترک نخواهم کرد، اما شرایط گاهی وقت ها باعث تغییر در تصمیمات شما می شود. من بارها پیشنهاداتی از سایر تیم ها داشتم اما در نهایت احساساتم به این تیم اجازه قبول آن ها و ترک بارسا را نداد. در ابتدای این فصل نیز به سران باشگاه گفته بودم که به هیچ باشگاه اروپایی نخواهم پیوست زیرا که تصور بازی با پیراهنی غیر بارسا در استادیوم نیوکمپ و در مقابل این تیم برایم غیر ممکن است.

لیونل مسی: برای من لئو بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است و بدون هیچ مقایسه ای با سایر بازیکنان هنوز هم با فاصله بهترین بازیکن جهان است.

آندرس اینیستا: او به صورت مادرزادی با استعداد ترین بازیکن تمام دوران فوتبال اسپانیا است و شما تمام ایده ها و فلسفه های باشگاه بارسلونا را می توانید در شخصیت و بازی او مشاهده کنید.

لوئیز آراگونس: در دوران بازیگری ام فوق العاده اثرگذار بود. من نمی خواهم با فرق گذاشتن بین او و سایر مربیانم در حق بقیه اجحاف کنم اما اگر این را هم نگویم که بیشترین تاثیر را از او گرفتم در حق خود لوئیز بی انصافی کردم.

تیتو ویلانوا: یک انسان بی اندازه مهربان، خوش اخلاق، فوتبالی و برنده. تیتو تا همیشه یادگارش را در بارسلونا برای ما به جا گذاشته است.

فلسفه فوتبالی: برای من فوتبال به معنای در اختیار داشتم توپ و کنترل آن است زیرا تنها در این صورت است که شما می توانید لذت تماشای فوتبال را به هواداران تان هدیه دهید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.