پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی لوانته-بارسلونا: مصاف قعرنشین و صدرنشین درشهر والنسیا

کد خبر : 23168  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 شهریور 1393
آبی اناری‎ها در سه بازی ابتدایی‎شان در لالیگا هفت گل زده اند و براوو، دراین سه بازی هنوز گلی را دریافت نکرده است.

لوانته قعرنشین جدول رقابت‎های این فصل امشب میزبان بارسلونا خواهد بود. این تیم در طول این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده و از سوی دیگر بارسا با پیروزی در بازی‎های پیشینش صدرنشین لالیگاست. آبی اناری‎ها در این سه بازی هفت گل زده‎اند و کلودیو براوو، دروازه بان بارسا در این سه بازی هنوز گلی را دریافت نکرده است.

مندیلیبار به تازگی هدایت لوانته را در دست گرفته و از سوی دیگر لوئیز انریکه نیز مربی تازه‎کار بارساست که خیلی سریع با شرایط تیمش تطبیق یافته. با بازگشت دیوپ، ستاره آفریقایی لوانته آن‎ها امیدهای زیادی دارند تا بتوانند مقابل بارسا به امتیاز برسند. او در شب تساوی بدون گل تیمش مقابل مالاگا ( به دلیل خستگی انجام بازی ملی با تیم ملی کشورش سنگال) غایب بود و حالا آماده‎ است تا مقابل بارسا به میدان برود و در صورت تشخیص سرمربی برای تیمش به بازی خواهد رفت.

آبی اناری‎ها معمولا در مصاف‎هایشان در خانه لوانته به مشکلات زیادی برخورده‎اند و امیدوارند تا این بار به سادگی بتوانند به سه امتیاز بازی برسند. در اینجا می‎توانید نکات جالب توجه این بازی را مطالعه کنید:

*لوانته تنها در یکی از 18 مصافش با بارسلونا در لالیگا به پیروزی رسیده و 4 تساوی کسب کرده و 13 بار مغلوب آبی اناری‎ها شده. این برد در سال 1964 با نتیجه 1-5 رقم خورده بود.

*چهار تساوی لوانته در خانه مقابل بارسا در رقابت‎های لالیگا، همگی با نتیجه 1-1 رقم خورده بود.

*بارسا در سه سفر از پنج سفر اخیرش به والنسیا برای رویارویی با لوانته به پیروزی رسیده و در این مدت دو تساوی نیز کسب کرده است.

*لوانته تنها تیم رقابت‎های این فصل لالیگاست که هنوز موفق به گلزنی نشده و بارسا هم تنها تیم این فصل است که هنوز گلی دریافت نکرده است.

*اولین باری که بارسا در سه بازی اولش در لالیگا گلی را دریافت نکرده بود به فصل 4-1993 برمی‎گردد که در آن زمان یوهان کرایوف هدایت آبی اناری‎ها را برعهده داشت.

* سه گل اخیر بارسا در رقابت‎های این فصل لالیگا توسط بازیکنان ذخیره این تیم (نیمار 2 گل و ساندرو رامیرس یک گل) به ثمر رسیده.

*خوسه لوئیس مندیلیبار تا به حال 10 بار با تیم‎های مختلف روبروی بارسا قرار گرفته و تیم‎هایش 8 بار مغلوب بارسا شده‎اند و به یک برد و یک تساوی نیز دست یافته است.

*لیونل مسی، در 4 تا از 6 گلی که بارسا در طول این فصل به ثمر رسانده، مشارکت داشته (دو گل و دو پاس گل)

*رافائل مارتینس بازیکن لوانته، بازیکنی است که در طول رقابت‎های این فصل لالیگا بیشترین تلاش را برای گلزنی داشته و هشت شوت به سمت دروازه تیم‎های حریف زده که هنوز موفق به گلزنی نشده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

barcalevante

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.