پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: می‌خواهم بهتر از خودم باشم نه بهتر از دیگران

کد خبر : 2359  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 آذر 1391
 لیونل مسی در گفت‌و‌گو با مجله روسی «ووتبال اینترنشنال» اعلام کرد که فصلگذشته اشتباهاتی داشته‌اند؛ اما این فصل از آنها درس گرفته‌اند.


ویدر این باره اظهار داشت: نمی‌دانم مشکل فصل گذشته چه بود، اما چون مطمئن بودیم چنین اتفاقی تکرار نخواهد شد، به ما کمک کرد و بیش از پیش تشنه موفقیت شدیم.

مسی در خصوص مقایسه خود با مارادونا و پله گفت: این افتخاری برای من است کهبا دو نفر از بزرگان فوتبال مقایسه می‌شوم اما تلاش می‌کنم به خاطر خودم وتیمم بهتر از همیشه باشم نه بهتر از دیگران. هنگامی که فوتبالم را به پایان برسانم در موردم قضاوت خواهند کرد.

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه به ایستادن فکر نمی‌کنم. همیشه می‌خواهم تمرین و کار کنم و به دنبال تحقق بیشتر رویاهایم باشم.

وی به تمجید از ژاوی و اینیستا پرداخت و افزود: اینیستا و ژاوی شباهت فراوانی به هم دارند؛ آندرس بیش از او جلو می‌آید؛ اما در هر چیز دیگری به هم شبیه هستند.وقتی هر دوی آنها در زمین باشند و توپ دست ما باشد کار برای حریف بسیار سخت می‌شود.

مسی با بیان اینکه او و فابرگاس یکدیگر را درک می‌کنند،اضافه کرد: همیشه می‌دانیم که به دنبال چه هستیم. بازی با او آسان است. هردوی ما بازی‌ را که بارسا به دنبال آن است، می‌فهمیم.

وی تأکید کرد: اینجا در آکادمی باشگاه چیزهای زیادی آموختم. در بارسلونا به شیوه متفاوتی نسبت به سایر باشگاه‌های دنیا روی کنترل توپ، پاسکاری و سیستم تاکتیکی کار می‌شود. من از آرژانتین آمده‌ام؛ جایی که هرکاری دوست داشتم انجام می‌دادم.

لیونل مسی به تشکر از منتقدانش پرداخت و گفت: آنها را دوست دارم؛ اما خودم سخت‌گیرترین منتقد خودم هستم. می‌دانم چه زمانی کاری را درست انجام نداده‌ یا اشتباه کرده‌ام. در پایان روز نیازی ندارم کهکسی به من بگوید، اما از هرچیزی که گفته می‌شود، مطالب فراوانی می‌آموزم، هرچیزی به من کمک می‌کند تا بهتر کار کنم.

ستاره بارسلونا در خصوص اینکه گفته می‌شود کمی در تیم خودمختار است، پاسخ داد: مهم نیست که چه چیزیگفته می‌شود. هم‌تیمی‌های من می‌دانند که من دیکتاتور نیستم. آنها واقعیت مرا می‌شناسند.

عکس موجود در خبر مربوط به این مصاحبه نمی باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.