پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتلتیکو مادرید 1- یوونتوس 0 : پیروزی سخت و حیاتی نایب قهرمان

کد خبر : 23677  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 مهر 1393

اتلتیکو در بازی اولش در این گروه مغلوب المپیاکوس شده بود. به همین دلیل پیروزی در این بازی برای آنها بسیار حیاتی بود.

 

هم برای سرگروهی و هم حتی برای صعود. از سوی دیگر یوونتوس در دیدار اول 0-2 مالمو را شکست داده بود و سه امتیاز در اختیار داشت.

 

دو تیم که از لحاظ دفاعی هر دو شرایط خوبی دارند، بازی را محتاطانه آغاز کردند. یوونتوس هم صرفا برای یک مساوی به میدان نیامده بود. در دقیقه 25 ویدال یک اشتباه انجام داد و مانزوکیچ توپ را گرفته و به سمت دروازه یوونتوس شوت زد. اما بوفون این توپ را دفع کرد. 7 دقیقه بعد پوگبا این شوت را پاسخ داد، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. نیمه اول این بازی موقعیت چندان خطرناک دیگری نداشت و با همین نتیجه به پایان رسید.

 

اتلتیکو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد. آنها در این بازی 3 امتیاز را می خواستند. در دقیقه 57 توپ ارسالی از جناح چپ خط دفاعی یوونتوس در محوطه جریمه به دست کازرس خورد. اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقیقه 73 کوکه توپ بلاک شده را به سمت دروازه یوونتوس زد، اما توپ از کنار دروازه بیرون رفت. اما فقط یک دقیقه بعد آردا توران توپی را که روی دروازه یوونتوس ارسال شده بود، با یک بقل پا تبدیل به تک گل بازی کرد. همین گل کافی بود تا اتلتیکو در این گروه وارد بحران نشود.

 

یوونتوس بعد از این گل تلاش کرد تا به گل مساوی برسد. حتی توران می توانست به خودشان هم گل بزند. اما دفع او که به سرعت راهی دروازه خودشان شده بود، از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اتلتیکو در دقایق آخر بازی، سعی کرد توپ و میدان را کنترل کند. بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا هر 4 تیم این گروه سه امتیازی شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.