پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت رنگ چراغ راهنمایی را به کدام بازیکنان در بازی با ایبار اهدا کرد ؟

کد خبر : 24503  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 مهر 1393

اختصاصی / روزنامه نگاران روزنامه ی اسپورت کاتالونیا پس از هر بازی برای نشان دادن بهترین و بدترین عملکرد بارسلونا و تیم رقیبش از رنگ های چراغ راهنمایی استفاده میکنند .

 

چراغ قرمز : چراغ قرمز به پیکه رسید . بارسلونا اگرچه در هشت بازی آغازین لالیگا هیچ گلی دریافت نکرده است اما نه تنها این را مدیون کلودیو براوو دروازه بان تیم است بلکه استحکام دفاع بارسلونا نیز تاثیر زیادی در ادامه ی این روند داشته است . با این حال دو اشتباه فاحش جرارد پیکه در 5 دقیقه ی آخر نیمه ی اول باعث شد چراغ قرمز به جرارد پیکه مدافع بارسلونا برسد .

 

چراغ زرد : چراغ زرد به پدرو رودریگز رسید . لوچو در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه نشان داد به که پدرو رودریگز ایمان دارد . هر چند پدرو دیگر عملکرد چند سال پیش خود را به نمایش نگذاشته است . پدرو در بازی اخیر خیلی تحت فشار بوده است . پدرو البته شانس این را دارد تا خود را به اثبات برساند .

 

 

چراغ سبز : چراغ سبز به لیونل مسی رسید . باز هم سحر و جادی مسی در زمین . مسی باز هم ثابت کرد زمانی که در جعبه اش باز شود جادوی فوتبال بیرون میریزد . لیونل با گلزنی در بازی با ایبار در یک قدمی شکستن رکورد زارا قرار گرفت و در صورت شکستن رکورد زارا به بهترین گلزن تاریخ لالیگا تبدیل میشود . لیونل مسی در نیمه ی دوم بازی با ایبار با دادن یک پاس عالی به ژاوی باعث به ثمر رسیدن گل اول بارسلونا شد . مسی همچنین گل سوم بارسلونا در این بازی را نیز به ثمر رساند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.