پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پلاتینی: توپ طلا باید به یک آلمانی برسد نه مسی و رونالدو

کد خبر : 24515  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 مهر 1393

- ریاست یوفا احساس می کند که یکی از اعضای تیم ملی آلمان که در برزیل به قهرمانی جهان رسیدند باید به عنوان بهترین بازیکن سال دست پیدا کنند.

به گزارش بخش بین المللی گل، میشل پلاتینی اعتقاد دارد که توپ طلا نباید به کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی برسد و این دو نفر دیگر شایسته این عنوان نیستند. وی همچنین برای جایزه بهترین بازیکن سال، موسوم به توپ طلا یکی از اعضا تیم ملی آلمان را پیشنهاد داد. رونالدو که به ماشین گلزنی رئال مادرید تبدیل شده است فصلی فوق العاده را در لیگ قهرمانان اروپا گذراند و در طرف دیگر نیز لیونل مسی در جام جهانی 2014 نسبتاً موفق بود. با تمامی این تفاسیر پلاتینی اعتقاد دارد که توپ طلا باید به یکی از بازیکنان آلمان برسد. وی در این باره گفت:"من برای انتخاب بهترین بازیکن رای نمی دهم. اما در طول سال بازیکنانی بودند که تاثیر فوق العاده ای را داشتند و باعث شدند آلمان به قهرمانی جام جهانی برسد. بنابراین این جایزه امسال باید آلمانی باشد. 

"امسال نیز مانند سال 2010 است، در آن سال مسی با داشتن یک نمایش متوسط در جام جهانی به توپ طلا رسید و امسال نیز چیزی مشخص نیست. با این حال چیزی که مشخص است این است که کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان جهان است و مسی نیز در کنار او همین شرایط را دارد. در این موضوع شکی نیست."

پلاتینی همچنین خود سه بار در روزهای بازی اش به این عنوان رسیده است در ادامه صحبت های خود افزود:"فوتبال در 20 سال اخیر بَعد جدیدی را تجربه کرده است. سوپر استار ها از فوتبال لذت می برند و همه چیز در مسیر حرفه ای شدن قرار داد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.