پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقصد بعدی گواردیولا کدام یک است، منچسترسیتی یا آرسنال؟

کد خبر : 24531  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 مهر 1393

یک نشریه انگلیسی در گزارشی اعلام کرد که احتمالا سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ آینده کاری خود را در یکی از دو باشگاه مطرح لیگ برتر انگلیس ادامه خواهد داد.

نشریه دیلی‌میل در گزارش خود در این زمینه آورده است: جوزپه گواردیولا، سرمربی موفق اسپانیایی از احتمال ادامه کار خود در انگلیس در آینده خبر داده است و این در شرایطی است که منچسترسیتی یکی از تیم‌هایی است که به شدت علاقه‌مند به به خدمت گرفتن مبدع سبک تیکی‌تاکا در فوتبال است.

بر اساس این گزارش، این در شرایطی است که سران باشگاه آرسنال نیز علاقه‌مند به جایگزینی وی در تیم خود به جای آرسن ونگری هستند که در 9 سال اخیر تنها یک جام حذفی برای تیمشان به ارمغان آورده است.

این گزارش در ادامه می‌افزاید: قرارداد گواردیولا با قهرمان آلمان تا سال 2016 میلادی اعتبار دارد و این در شرایطی است که وی در کتاب جدید خود درباره زندگی‌نامه‌اش از علاقه و برنامه‌ریزی خود برای کار در انگلیس خبر داده و فاش کرده است که دوست دارد در لیگ بسیار فشرده و متفاوت انگلیس به عنوان مقصد بعدی خود، مشغول به کار شود.

مقامات منچسترسیتی با توجه به حضور تسیکی بگیریستین، از مقامات سابق بارسلونا در این تیم و از افرادی که در هنگام حضور گواردیولا در بارسا نقش مهمی در این تیم داشت و دوستی وی با پپ، امیدوارند بتوانند نظر گواردیولا را برای حضور در این تیم جلب کنند. اما به تظر می‌رسد ترجیح گواردیولا برای حضور در لیگ برتر انگلیس، باشگاه آرسنال باشد.

گواردیولا در کتاب خود می‌نویسد: من یک بارسایی هستم و بارسایی نیز خواهم ماند. این البته به این معنا نیست که من قرار است روزی به بارسلونا بازگردم. در واقع اگر من قرار بود شرط‌بندی کنم، می‌گفتم که آینده‌ام پس از بایرن‌مونیخ، یکی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس خواهد بود. چه کسی می‌داند. شاید من روزی سرمربی یک تیم ملی باشم. اما برنامه‌ریزی من در این زمینه بلند مدت نیست، من به دنبال یک برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت اما با در نظر گرفتن شرایط کاری سخت و فشرده هستم.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: چیزی که گواردیولا حقیقتا دوست دارد، آموزش بازیکنان جوان و یاد دادن اصول فوتبال به آنان و مشاهده پیشرفت آنان است، اما چیزی که قطعیت دارد این است که وی دست‌کم در آینده نزدیک این کار را انجام نخواهد داد و اگر قرارداد خود را با بایرن تمدید نکند، به احتمال زیاد مقصد بعدی وی انگلیس خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.