پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیز انریکه: تنها به دیدار با آژاکس فکر می کنم نه ال کلاسیکو

کد خبر : 24569  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 مهر 1393

لوئیز انریکه، سرمربی تیم بارسلونا پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل آژاکس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

آژاکس: "ما باید یک بازی کامل به نمایش بگذاریم تا مطمئن شویم که آژاکس نتواند کیفیت های خود را که زیاد هم هست، نشان دهد. آنها تیم بسیار خوش ساختی هستند و خیلی خوب حمله می کنند. فصل گذشته آنها کار را سخت کردند. آنها بارسلونا را شکست دادند و بدون شک بازی کردن مقابلشان دشوار است. آنها پتانسیل بازی در سیستم 3-3-4 را دارند و می دانند که چگونه در ضد حملات به شما آسیب برسانند. آنها ت کیفیت لازم برای انجام یک بازی خوب در این ورزشگاه را دارند."

سرخیو بوسکتس: "از آنجا که همه چیز به حالت تعادل رسیده است، وی در دسترس خواهد بود. ما فردا تصمیم خواهیم گرفت. غیبت او در مقابل ایبار یک تصمیم فنی بود."

چه چیزی در خطر است؟ "این یک بازی مهم برای ما می باشد. بازی های خانگی کلیدی هستند و ما لازم داریم که هواداران پشت مان باشند. وسواس و فکر ما معطوف این بازی است، و چیز دیگری در ذهن نداریم."

ال کلاسیکو: "تنها دیداری که به آن فکر می کنیم، بازی مقابل آژاکس است تا امتیازات لازم برای صعود به دور بعد را کسب کنیم."

هفته کلیدی: "حس موجود در اطراف باشگاه خوب است. ما در تمام بازی های خود پیروز شده ایم، به غیر از یک بازی در لیگ و یک بازی در چمپیونزلیگ و از آن بازی ها نتیجه گیری کرده و درس گرفته ایم. هفته های کلیدی ما بعد از ماه مارس آغاز خواهند شد."

لوئیز سوارز: "خیلی بیشتر از آنچه که در بازی ها می بینیم وجود دارد. او خیلی جدی است و او یک بازیکن تقویتی بسیار خوب خواهد بود. او همیشه خوشحالی و لذت خود از حضور در بارسا را نشان می دهد و تمام توانش را به کار می گیرد تا هواداران حاضر در نیوکمپ برای سالها از تماشای بازی اش لذت ببرند. او برای روزی که قرار است در کنار هم تیمی هایش بازی کند، در فرم خوبی قرار دارد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.