پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هافبک آژاکس : مسی هرگز الگوی من نبوده است

کد خبر : 24575  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 مهر 1393

در آستانه دیدار سه شنبه شب آژاکس در برابر بارسلونا دیوی کلاسن اعلام کرد که هیچ وقت دوست نداشته شبیه مسی بازی کند و همچنین علاقه ای به تعویض پیراهنش با مسی ندارد. مسی 4 بار توپ طلا را برده و یکی از بهترین های همه دوران هاست. اما هافبک 21 ساله آژاکس گفت که نه مسی بازیکن مورد علاقه اوست و نه هوادار بارسلوناست.

 

او به خبرنگاران گفت:" اگر لیونل مسی پیراهن من را نخواهد، من هم پیراهن او را درخواست نخواهم کرد. او فوتبالیست بزرگی است اما هیچ وقت الگوی من نبوده است. بارسلونا هم یکی از باشگاههای مورد علاقه من نیست. آژاکس تیم محبوب شماره یک من است."

 

کلاسن همچنین ادعا کرد که آژاکس برای یک دفاع مطلق و گرفتن یک امتیاز به نیوکمپ نخواهد آمد.

 

او در این باره گفت:" ما بازی خودمان را می کنیم. اگر عقب بنشینیم مسی فضای زیادی در اختیار خواهد داشت. فکر نمی کنم که دفاع مطلق در برابر تیمی مثل بارسلونا جواب بدهد. ما می خواهیم که در برابر پرسینگ بارسلونا بایستیم. آنها عادت ندارند که حریفانشان این گونه بازی کنند. شاید با این روش شانسی برای پیروزی در برابر آنها خواهیم داشت. بارسا باشگاه بزرگی است. ولی من فکر می کنم که مبارزه خوبی در زمین خواهیم داشت. شاید بتوانم از این بازی لذت ببرم اما این موضوع بستگی به نتیجه دارد. ما می خواهیم بازی را ببریم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.