پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شیاطین سرخ با پیشنهاد 25 میلیون یورویی به دنبال مدافع بارسلونا

کد خبر : 24581  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 مهر 1393

اختصاصی بارسا نیوز / به گزارش بارسا نیوز به نقل از وبسایت شایعه پرداز انگلیسی ، دیلی استار، تیم فوتبال شیاطین سرخ با آماده کردن پیشنهاد 20 میلیون پوندی (25 میلیون یورویی) به دنبال مدافع مرکزی بارسلونا میباشد.

در صورتی صحت داشتن این خبر جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا که در سه فصل حضورش در منچستر یونایتد بین سال های 2004 تا 2008 در مجموع در 23 بازی به میدان رفته بود اینبار با تجربه بیشتر و زیر نظر مربی سابقش ، لوئیز فن خال به این تیم بازخواهد گشت.

منچستر یونایتد که به لطف قرارداد های سرسام آوری که با شرکت آمریکایی جنرال موتورز (560 میلیون یورو برای 7 سال)و شرکت آدیداس (750 میلیون یورو برای 10 سال)امضا کرده است تابستان امسال خرید های بسیار زیادی انجام داده ولی با این وجود رتبه بهتری از ششمی نصیبش نشده است! ضعف اصلی این تیم خط دفاعی است که در مجموع 12 گل دریافت کرده است و آمار بسیار وحشتناکی برای این تیم است ، این مسئله باعث شده تا لوئیز فن خال خرید مدافع مرکزی را در اولویت خرید های نیم فصل در ماه ژانویه قرار دهد.

با وجود عملکرد خوب پیکه در فصل های گذشته، این فصل لوئیز انریکه سرمربی جدید بارسلونا شانس بازی کمتری به وی داده است. این مسئله ممکن است باعث شود تا جرارد پیکه بار دیگر به شهر منچستر بازگردد، اما آیا رقم 25 میلیون یورو برای مدافع مرکزی تیم فوتبال اسپانیا و برنده دو جام قهرمانی اروپا و جام جهانی ، در خور این بازیکن 27 ساله است؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.