پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوییس انریکه: مسی از من نافرمانی نکرد

کد خبر : 24585  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 مهر 1393
به نظر می‌آمد ستاره‌ی آرژانتینی در بازی با ایبار به درخواست مربی‌اش برای تعویض بی‌اعتنایی می‌کند، اما سرمربی تیم می‌گوید که اغلب پیش از تصمیم‌گیری برای تعویض با بازیکنان مشورت می‌کند.

در بازی دو تیم بارسلونا و ایبار در نیوکمپ که به برتری 0-3 بارسا انجامید، در یک صحنه به نظر رسید سرمربی آبی‌اناری‌ها به لیونل مسی زننده‌ی گل سوم تیمش اشاره می‌کند که قصد دارد او را از زمین بیرون بکشد، اما این بازیکن آرژانتینی ـ که تنها به دو گل دیگر برای شکستن رکورد برترین گلزن تاریخ لالیگا نیاز دارد ـ اشاره‌ی سرمربی تیم را نادیده می‌گیرد و سرانجام نیمار به جای او تعویض می‌شود. حالا لوییس انریکه در آستانه‌ی بازی تیمش در لیگ قهرمانان برابر آژاکس از ورود به این بحث امتناع می‌کند.

 

«من واقعاً نمی‌خواهم وارد این جور بحث‌ها بشوم. وقتی ما راجع به تعویض‌ها صحبت می‌کنیم باید نگران خیلی چیزها باشیم، چه کسی کارت زرد گرفته، کی مصدوم شده و از این دست. گاهی هم من اشتباه می‌کنم. من نمی‌خواهم وارد این بحث بشوم که شما این تعویض را چه‌طور تفسیر کرده‌اید.»

 

«ما قبل از این که تعویض کنیم دوست داریم از بازیکنان بپرسیم چه احساسی دارند، آیا ضربه خورده‌اند، آیا مشکل دارند، بعد بسته به چیزی که آن‌ها به ما می‌گویند تصمیم می‌گیریم. به‌خصوص وقتی آخرین تعویض باشد، چون این دیگر آخرین امکانی‌ست که داریم. فکر می‌کنم مردم چیزی که اتفاق افتاده را همان جور تفسیر می‌کنند که می‌خواهند. اما از دید من، تصمیم‌گیری به اطمینانی که به بازیکنان دارم، چیزی که در زمین می‌بینم و چیزی که بازیکنان به من می‌گویند بستگی دارد. تغییرش هم نمی‌دهم، در دورانی که مربی بارسا باشم هم به همین شیوه عمل خواهم کرد.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.