پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ریبریو، رئیس سابق باشگاه سانتوس: پیشنهاد رئال مادرید به نیمار بیشتر بود، اما او تصمیم داشت به بارسلونا برود

کد خبر : 24590  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 مهر 1393

آلوارو ریبریو، رئیس سابق باشگاه سانتوس اذعان می کند که سال گذشته باشگاه رئال مادرید برای خرید و انتقال نیمار مبلغ بیشتری را پیشنهاد داده است، اما خود این بازیکن مایل بوده تا به بارسلونا برود.

به گزارش گل، مهاجن برزیلی تابستان گذشته به بارسلونا منتقل شد و پس از حرف و حدیث های فراوان گفته شد قیمت این بازیکن 86 میلیون یورو بوده است.

ریبریو می گوید: "من در آن زمان تحت درمان بودم و اودیلیو رودریگز معاون رئیس باشگاه که بعدها به عنوان رئیس انتخاب شد، وظیفه ارتباط با رئال مادرید و بارسلونا را بر عهده داشت.

او به من اطلاع داد که پیشنهاد باشگاه رئال مادرید بیشتر بوده، اما تصمیم بازیکن برعکس است. در پایان، با تصمیم خود نیمار سرنوشت مشخص شد و او می خواست به بارسلونا برود."

ریبریو هم چنین اعلام کرد که صحبت هایش در ابتدای سال درباره اینکه «دوست دارد کله پدر نیمار را بکند!» فقط یک شوخی بوده و گفت:" من اصلا روحیه خشونت آمیزی ندارم، تا به حال یک پشه را هم نکشتم!"

خصومت ها بین پدر نیمار و سانتوس به این دلیل است که پدر نیمار 40 میلیون یورو از بارسا برای انتقال پسرش دریافت کرده است، این رقم را با با 17 میلیون یورویی که باشگاه برزیلی برای این انتقال دریافت کرده است مقایسه کنید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.