پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا 3 - 1 آژاکس آستردام؛ ادامه درخشش زوج طلایی مسی - نیمار

کد خبر : 24615  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 مهر 1393

دو تیم فوتبال بارسلونا و آژاکس آمستردام از ساعت 22:15 دقیقه امشب در استادیوم نیوکمپ از چارچوب دور سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

 

آبی اناری ها در این مسابقه خیلی زود و بر روی حرکت انفجاری لئو مسی و پاس او به نیمار فوق ستاره آماده این روزهای بارسا به گل اول خود رسیدند و پس از آن با اعمال پرس شدید خود در هنگام از دست دادن توپ و کنترل همیشگی خود بر بازی  با مالکیت توپ بالا هیچ موقعیتی به حریف هلندی خود نداده و در عین حال توانستند با پاس در عمق استثنایی اینیستا و گلی دیگر از لئو مسی در پایان نیمه اول با نتیجه 2-0 به خانه بروند.

 

در نیمه دوم مسابقه با دستور لوئیز انریکه بازیکنان بارسا  در آستانه دیدار حساس شنبه شب در ال کلاسیکو  تنها به فکر کنترل بازی و حفظ نتیجه مسابقه بودند  و با خروچ مسی، نیمار و اینیستا  سه ستاره اصلی بارسا در بازی امشب، در دقایق میانی نیمه دوم عملا دقایق آخرمسابقه به یک بازی تشریفاتی تبدیل شد و شاگردان دی بوئر علی رغم موقعیت های نصفه و نیمه خود توانستند تغییری در نتیجه این مسابقه ایجاد کنند و در نهایت با گل دیر هنگام ساندرو رامیرز و قبول شکست 3 -1 نیوکمپ را به مقصد آمستردام ترک کنند.

 

 

شرح گل های بازی: 

 

دقیقه 7: پاس در عمق لئو مسی را نیمار آماده با یک ضربه بغل پای حرفه ای و دقیق به گل اول آبی اناری ها در این مسابقه تبدیل کرد.

 

دقیقه 24: پاس در عمق استثنایی آندرس اینیستا را لئو مسی با ضربه ای آرام که به دستان یاسپر سیلسن هم برخورد کرد که به گل دوم شاگردان لوئیز انریکه تبدیل کرد.

 

 

دقیقه 88: انور قاضی مهاجم جوان و 19 ساله توانست با استفاده از شلوغی محوطه جریمه بارسلونا و آشفتگی مدافعان این تیم در آستانه دروازه به آسانی  با ضربه پای چپ خود خیلی دیر اختلاف را به حداقل برساند.

 

دقیقه 93: حرکت انفرادی ساندرو رامیرز و ضربه زمینی و دقیق این بازیکن به گوشه دروازه یاسپر سیلسن گل سوم بارسا نیز در این مسابقه به ثمر رسید.

 

ترکیب دو تیم و آمار نهایی بازی:

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.