پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی : مهم شکست دادن رئال است نه رکوردشکنی من!

کد خبر : 24628  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 مهر 1393

اختصاصی بارسا نیوز / به گزارش بارسا نیوز به نقل از اینساید اسپانیا فوتبال، لیونل مسی ، فوق ستاره آرژانتینی خط حمله بارسلونا که شب گذشته در پیروزی 3-1 تیمش مقابل آژاکس در هفته سوم لیگ قهرمانان یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل به نیمار داد، در مصاحبه پس از بازی از عملکرد تیم خوشنود بود و درباره بازی آینده مقابل رئال مادرید به صحبت پرداخت.

برنده چهار توپ طلای فوتبال که تنها دو گل با شکستن رکورد گلزنی تاریخ لالیگا فاصله دارد در مصاحبه پس از بازی دیشب گفت :« در لیگ قهرمانان تمام بازی ها دشوارند، من و نیمار هر دو با گلزنی از تیم حمایت میکنیم و هر چقدر بیشتر کنار هم بازی میکنیم یکدیگر را بهتر درک میکنیم.»

« همه ما منتظر ورود لوئیز سوارز به میدان بازی هستیم. او زمان سختی را به خاطر بازی نکردن پشت سر گذاشته است.»

برنده توپ  طلای جام جهانی 2014 در ادامه مصاحبه درباره بازی  ال کلاسیکو که شنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگذار خواهد شد گفت :« ما به آنجا میرویم تا بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و برنده شویم. این بازی سرنوشت چیزی را تعیین نمیکند و هنوز تا پایان فصل فرصت زیادی مانده است ولی ما سعی میکنیم خوب بازی کنیم و تلاش کنیم و برنده شویم . برای من شکست دادن رئال از شکستن رکورد تلمو زارا مهم تر است.»

او همچنین درباره ویدئو جنجالی که از او هنگام بازی با ایبار پخش شد که از خروج از بازی امتناع کرده است گفت :« صحبت های زیادی درباره تعویض من شده است ولی این قضیه صحت ندارد.»

در ادامه مصاحبه با سایت یوفا، بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو، درباره همکاری با نیمار و بازی دیشب گفت :« مطمئن نیستم که این بازی بهترین نمایش این فصل مان بوده است ولی نیمه اول بسیار خوب کار کردیم و حتی میتوانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم، امیدوارم من و نیمار باز هم بتوانیم اینگونه بازی کنیم و از بازی لذت ببریم. »

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.