پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

زیدان: ما نیازی به لوییس سوارس نداشتیم

کد خبر : 24660  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 مهر 1393
اسطوره‌ی رئال مادرید در آستانه‌ی دیدار حساس ال‌کلاسیکو در روز شنبه، آتش جنگ رسانه‌ای را تندتر کرد.

- لوییس سوارس آماده است تا سرانجام نخستین بازی خود را پس از گذراندن چهار ماه محرومیت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام بدهد. لیورپول این بازیکن را در اوایل تابستان با مبلغ 75 میلیون پوند به بارسلونا واگذار کرد، و در حالی که گزارش‌های زیادی از تلاش رئال مادرید برای جذب این بازیکن حکایت می‌کردند، زین‌الدین زیدان که حالا در مادرید به مربی‌گری مشغول است، تاکید می‌کند که باشگاه مادریدی هرگز او را نمی‌خواسته است.

 

زیدان در این باره می‌گوید: «همیشه گزارش‌هایی هست که از ارتباط بازیکنان بزرگ با رئال مادرید صحبت می‌کند، اما ما در تابستان هیچ تماسی با لیورپول درباره‌ی سوارس نداشتیم، او بازیکنی نبود که ما احساس کنیم به او نیاز داریم. وقتی رئال مادرید یک بازیکن را بخواهد، ما سخت کار می‌کنیم تا انتقال را انجام بدهیم.»

 

رئال مادرید در این تابستان با صرف هزینه‌ی گزاف تونی کروس را از بایرن و خامس رودریگس را از موناکو به خدمت گرفت. حال زیدان که پنج سال در خدمت این باشگاه بود و گل پیروزی‌بخش این تیم در فینال لیگ قهرمانان سال 2002 را به ثمر رساند، می‌گوید باشگاه از معاملاتی که در فصل نقل و انتقالات انجام داده راضی است.

 

«سوارس مسلماً یک بازیکن خیلی خوب است، اما بازیکنی نبود که ما فکر کنیم نیاز داریم به ترکیب تیم اضافه‌اش کنیم. بازیکنانی که ما در تابستان به خدمت گرفتیم، درست همان‌هایی بودند که می‌خواستیم.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.