پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جرمی متیو: مثلث مسی، سوارز و نیمار ویرانگر است

کد خبر : 24746  |  زمان ارسال : جمعه 2 آبان 1393

به گزارش ورزش 11، جرمی متیو معتقد است که مثلث مسی، سوارز و نیمار می‌توانند خط دفاعی حریف را به آتش بکشند. وی پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل رئال مادرید اظهار داشت: هنوز نمی‌دانیم که چه بازیکنانی در ال‌کلاسیکو به میدان می‌روند اما مثلث مسی، سوارز و نیمار می‌توانند در خط حمله واقعا ویرانگر باشند. باید منتظر بمانیم اما جرقه‌ها روشن شده است.

وی ادامه داد: سوارز می‌تواند خیلی پیشرفت کند و به همین دلیل به اینجا آمده است. در تمرینات و در زمین کاملا مشخص است که هدفش رسیدن به موفقیت‌‌های بزرگ است. او تشنه است که کارش را برای بارسلونا آغاز کند.

علاوه بر اولین حضور سوارز با پیراهن بارسا
 در لالیگا، ال‌کلاسیکو می‌تواند با رکوردشکنی مسی همراه باشد که قصد دارد رکورد بیشترین گل‌های زده در تاریخ لالیگا را که به زارا تعلق دارد، پشت سر بگذارد.

مدافع فرانسوی بارسلونا خاطرنشان کرد: مسی واقعا فروتن است. این ویژگی بازیکنان بزرگ را دوست دارم. آنها هر افتخاری را کسب کرده‌اند و می‌توانند به خود مغرور شوند اما مسی کاملا برعکس است.

وی اضافه کرد: همه دنیا می‌دانند که او چگونه بازی می‌کند. مسی بازیکن فوق‌العاده توانمندی استو او می‌تواند از پس شرایط بسیار سخت برآید. در این باشگاه مشخص است که مسی سطح خاص خودش را دارد. او بازیکنی فوق‌العاده در باشگاه و دست‌نیافتنی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.