پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

AS خبر داد: سوارز در ال کلاسیکو نیمکت نشین خواهد بود

کد خبر : 24753  |  زمان ارسال : جمعه 2 آبان 1393

گزارش ها در اسپانیا خبر از این می دهند که سوارز در ال کلاسیکو از ابتدا به میدان نخواهد رفت و ذخیره خواهد بود؛ البته این موضوع به وضعیت مصدومان بارسا نیز بستگی دارد.

به گزارش فوتبال اسپانیا و به نقل از AS، لوییس انریکه سوارز را در ال کلاسیکو نیمکت نشین خواهد کرد و اگر به او احتیاج داشته باشد، از او کمک خواهد گرفت. بازی کلاسیکو فردا شب در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و این اولین بازی ای است که سوارز می تواند برای بارسلونا به میدان برود. سوارز در پی گاز گرفتن جورجیو کیه لینی در رقابت های جام جهانی، به مدت 4 ماه محروم شد و نتوانست برای تیم جدیدش، بارسلونا، به میدان برود. سوارز تنها اجازه تمرین کردن و بازی در رقابت های دوستانه را برای بارسا و کشورش داشت. 

این مهاجم سابق لیورپول اما به سوژه اصلی ال کلاسیکو تبدیل شده است و حضور و عدم حضور او در این مسابقه بحث اصلی رسانه هاست. امروز نیز As در گزارشی خبر داد که سوارز تنها در صورت نیاز جدی در اواخر بازی به میدان خواهد رفت. اگر بوسکتس آماده باشد و در یک خط جلوتر، راکیتیچ، اینیستا به همراه ماسکرانو آماده باشند او به میدان نخواهد رفت. 

آمادگی بوسکتس تاثیر مستقیم در خط دفاع بارسلونا دارد؛ اگر او آماده باشد ماسکرانو یار پیکه در مرکز خط دفاع خواهد شد و جرمی متئو به جای جوردی آلبا بازی خواهد کرد. بدین ترتیب دنی آلوز نیز سمت راست را رهبری خواهد کرد و کلودیو براوو نیز درون دروازه خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.