پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نيمار از «نه وس» در انتخابات رياست جمهوري برزيل حمايت کرد

کد خبر : 24809  |  زمان ارسال : جمعه 2 آبان 1393

نیمار بازیکن تیم بارسلونا و کاپیتان تیم ملی برزیل، از «آئیسیو نه وس» نامزد مخالفان در انتخابات ریاست جمهوری برزیل اعلام حمایت کرد.


ساعاتی پیش از این اقدام نیمار، دونگا سرمربی تیم ملی برزیل به بازیکنان هشدار داده بود از هرگونه موضع گیری سیاسی یا دینی خودداری کنند.


به گزارش خبرگزاری رویترز از سائو پائولو، مهاجم تیم بارسلونا گفت از «نه وس» در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل که پس فردا یکشنبه برگزار خواهد شد حمایت خواهد کرد. نه وس در این انتخابات با دیلما روسف رئیس جمهور کنونی برزیل رقابت خواهد کرد.


نیمار در اظهاراتی کوتاه که در پایگاه اینترنتی یوتیوب قرار داده شد گفت: «من پیشنهادهای او (نه وس) را درباره برزیل درک و از این پیشنهادها حمایت می کنم».


این موضع ساعاتی پس از آن اتخاذ شد که دونگا، نیمار را به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل معرفی کرد و فهرستی از موارد ممنوعه را به بازیکنان این تیم گوشزد کرد.


نیمار 22 ساله با این موضع گیری سیاسی خود، دیدگاهش را به روشنی درباره این فهرست اعلام کرد. وی گفت نباید از اتخاذ هر موضعی هراس داشته باشیم، این حق دموکراتیک ما است که نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنیم.


پیش از این نیز رونالدو از نه وس اعلام حمایت کرده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.