پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیونل مسی : سرخیو آگوئرو به عنوان یک برنده به دنیا آمده است

کد خبر : 24825  |  زمان ارسال : شنبه 3 آبان 1393

لیونل مسی در کتاب جدید سرخیو آگوئرو در ابتدای این کتاب به تعریف و تمجید دوست صمیمی خود پرداخته است.

 

ه گزارش MEN، دو فوق ستاره آرژانتینی ارتباط بسیار نزدیکی با یک دیگر دارند.کتاب جدید آگوئرو که در مورد زندگی نامه اش نوشته شده و مسی در این کتاب چند خاطره از دوست خود نوشته است. لیونل مسی در این کتاب و در مقدمه به تمجید دوست خود پرداخته است و وی را یک برنده دانسته است.

 

مسی در این کتاب می نویسد: "من خیلی واضح می توانم روز اولی که سرخیو را دیدم به یاد آورم.البته در آن زمان من چیزی در مورد او نمی داسنتم و حتی نمی دانستم او را چه صدا کنم.من بعدها با او ملاقات های شخصی داشتم و پس از آن ما به دو دوست صمیمی تبدیل شدیم.

 

"من در روزاریو بودم که او را برای اولین بار دیدم، آن جا من در خانه نشسته بودم و توانستم بازی تیم های ایندیپندنته را در مقابل سن لورنزو تماشا کنم. من شاید چیزهای زیادی یا شاید هیچ چیز را در مورد این بازی به یاد نداشته باشم.اما به خوبی به یاد دارم که یک پسر بچه بر روی نیمکت تیم ایندیپندنته نشسته بود.من فکر می کردم که او هم سن و سال من است و او کسی بود که در ذهن من باقی ماند.

 

"یک سال و نیم بعد زمانی که من در تیم اول بارسلونا شروع به بازی کردم او را دوباره دیدم.این شانس را داشتم که او را در کمپ تمرینی فدراسویون فوتبال آرژانتین در ازیزا ملاقات کنم.چند ماه بعد و در ماه ژوئن سال 2005 ما دوباره یک دیگر را در تیم زیر 20 ساله های آرژانتین ملاقات کردیم و پس از آن به جام جهانی زیر 20 سال در هلند رفتیم.

 

"ما جوان ترین بازیکنان آن تیم بودیم و این به آن معنا بود که وقت بیشتری را با یک دیگر صرف می کردیم.کان تنها 17 سال سن داشت و من جشن تولد 18 سالگی خود را گرفته بودم. چه می توانم در مورد سرخیوی آن زمان برای شما بگویم...؟او یک شخصیت واقعی بود، یک پسر با صدای دلنشین،وقتی پای حرف هایش میشستیم دقیقا او می دانست که چه بگوید و در صحبت هایش شما را میخنداند.

 

"در زمین او بسیار با استعداد بود،یک برنده واقعی که انگار از روز اول تولدش این گونه بوده است و هیچ کس نمیدانست که او بعدها این گونه شود."

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.