پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئالی هایی که می توانستند بارسایی شوند و بالعکس

کد خبر : 24841  |  زمان ارسال : شنبه 3 آبان 1393

هشت تا از ۲۲ بازیکنی که امشب در برنابئو به میدان می رفتند، این شانس را داشتند تا در ال کلاسیکو پیراهن رقیب را بپوشند.

به گزارش وبسایت نود، بنزما، ایسکو، مودریچ و کروس زمانی شانس بارسایی شدن را داشتند و نیمار، سوارز ، راکیتیچ و اینیستا می توانستند رئالی شوند اما در نهایت شرایط طوری رقم خورد که پیراهن رقیب را به تن کنند.

لوئیز سوارز بازیکنی است که پرز در گذشته علاقه زیادی به خرید او داشت اما در این تابستان قید انتقال او را زد. نیمار دیگر بازیکنی بود که سران رئال به شدت می خواستند او را به خدمت بگیرند اما توافق پدر بازیکن با بارسا باعث شد که این انتقال منتفی شود.

راکیتیچ نیز دیگر گزینه ای بود که نظر سران رئال را جلب کرده بود اما آنچلوتی و دیگر اعضای کادر فنی رئال در هایت گزینه خرید کروس را ترجیح دادند و او را برگزیدند. اینیستایی که یکی از کاپیتان های بارساست هم در سال ۲۰۰۶ در صورتی که خوان پالاسیوس، در انتخابات ریاست رئال پیروز می شد به این تیم می پیوست اما شرایط طوری رقم خورد که کالدرون آن انتخابات را برد.

در نقطه مقابل بنزما در روزهای اوجش در لیون دل سران بارسا را ربوده بود اما خودش رئال را ترجیح داد. ایسکو حتی به بارسا ابراز علاقه هم کرده بود اما حضور فابرگاس در رئال باعث شد که پیوستن به رئال را ترجیح بدهد. مودریچ نیز شرایط مشابهی داشت و حتی با پیراهن بارسا هم عکس یادگاری گرفته بود. مورد کروس اما متفاوت بود. وکیل این بازیکن پیش از جام جهانی با کاتالان ها تماس گرفت اما سران بارسا دست رد به سینه اش زدند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.