پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کرگر:مسي و رونالدو مثل فراري و بنتلي هستند

کد خبر : 24842  |  زمان ارسال : شنبه 3 آبان 1393

جمي کرگر، مدافع سابق ليورپول، معتقد است کريس رونالدو در يکي دو سال اخير توانسته ليونل مسي را پشت سر بگذارد اما ستاره آرژانتيني به عنوان بزرگترين فوتباليستي که در زندگي اش ديده، نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، مسی و رونالدو امشب در ال کلاسیکو مقابل هم قرار خواهند گرفت و کرگر معتقد است که مقایسه کردن این دو بازیکن کار آسانی نیست.
او به دیلی میل گفت:" این یکی از دشوارترین سوال هایی است که از من پرسیده شده است. من خوش شانس بودم که این فرصت را داشتم تا روی بازی های این هفته بارسا و رئال در چمپیونزلیگ کار کنم؛ هر دو آنها فوق العاده بودند. من پسرم را به آنفیلد بردم تا فقط بازی کریس رونالدو را تماشا کند. دیدن چنین بازیکنان باکیفیتی فرصتی است که فقط یک بار در زندگی رخ می دهد. آنها بازیکنان متفاوتی هستند امادر زمینه خودشان، خیلی خوب هستند. مقایسه آنها مانند مقایسه فراری و بنتلی است.
وقتی دو- سه سال قبل مسی در اوج بود، رونالدو در سطح فعلی اش قرار نداشت. از آن زمان، او بهتر و بهتر شد و تردیدی نیست که توانست مسی را پشت سر بگذارد. در جام جهانی، مسی بیشتر از اینکه بدود، راه می رفت اما در دیدار مقابل آژاکس، من تغییراتی در بازی مسی احساس کردم. فوق العاده خواهد بود اگر هر دو آنها در بهترین شرایط پای به ال کلاسیکو بگذرانند.
صادقانه بگویم که مسی بزرگترین فوتبالیستی است که در زندگی ام دیده ام. مقایسه کردن بازیکنانی از دوره های مختلف دشوار است اما اگر از من بپرسید که توانایی های کدام یک را ترجیح می دهم، احتمالا می گویم مسی. اما آنچه با اطمینان می توان گفت این است که مسی و رونالدو در سطحی متفاوت از بقیه بازی می کنند."
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.