پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ال کلاسيکو چقدر در قهرماني لاليگا موثر است؟

کد خبر : 24859  |  زمان ارسال : شنبه 3 آبان 1393

نتيجه ال کلاسيکو بدون شک براي هواداران رئال مادريد و بارسلونا اهميت بسيار زيادي دارد.اما نتيجه نهايي اين بازي چه ميزان در قهرمان شدن يکي از اين دو مي تواند موثر باشد؟

به گزارش "ورزش سه"، آمار نشان می دهد که در 10 سال گذشته، 6 قهرمانی لالیگا وابستگی مستقیم به نتیجه ال کلاسیکو داشته است. در 10 سال اخیر، بارسا 6 بار قهرمان شده و رئال مادرید سه بار.

فصل گذشته بارسا 6 امتیاز از ال کلاسیکوها بدست آورد.خودش قهرمان نشد اما از قهرمانی رئال مادرید نیز جلوگیری کرد. رئال در صورت برتری بر بارسا در ال کلاسیکوها می توانست قهرمان لالیگا شود.

در فصول 2005-2006 و 2012- 2013، نتیجه ال کلاسیکو هیچ تاثیری در قهرمانی یکی از این دو تیم نداشت. در این دو فصل، بارسا با فاصله امتیازی زیادی قهرمان شده بود.

در مقابل، فصول 2008-2009 ، 2009-2010 ، 2010-2011 ،بارسلونای پپ گواردیولا، با 5 برد و تنها یک مساوی مقابل رئال، توانست از این تیم پیشی گرفته و قهرمان لالیگا شود. رئال در صورت برتری بر بارسا در این 6 بازی می توانست جای بارسا را در صدر جدول بگیرد.

نتایج ال کلاسیکوها بخصوص در دوران گواردیولا، در تعیین قهرمان لالیگا بسیار تاثیر گذار بودند. رئال در این 10 سال می توانست سه لالیگا را از چنگ بارسا خارج کند که با شکست در ال کلاسیکوها در این امر ناکام ماند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.