پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آیا بارسلونا مشکل دارد؟

کد خبر : 24877  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 آبان 1393

آیا بارسلونا مشکل دارد؟
بیایید از پخش کلان و بالا باشگاه شروع کنیم،پخش ریاست باشگاه جایی که در حال حاضر بارتمئو در آن حضور دارد.جایی که روزی نقطه قوت بارسا بود امروز یکی از ضعیف ترین نقاط آن است.گویا هر کی بر صندلی مدیریت بارسا می نشیند مسخ می شود و کار های عجیب انجام می دهد.دنبال مثال هستید؟
برای مثال حرکت عجیب لاپورتا که اتوئو را به همراه مقداری پول با زلاتان عوض کرد،زلاتانی که در بارسلونا مشکلات فراوانی داشت و نه تنها به بارسا کمک نکرد به دردسری برای پپ گواردیولا نیز تبدیل شد و شاید تنها کار مهم زلاتان برای بارسا زدن یک گل در ال کلاسیکو بود که سبب پیروزی کاتالان ها شد.
نمونه دیگر ساندرو راسل است که با درست نگفتن مبلغ انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا مشکلات زیادی برای باشگاه و ستاره جوان این تیم و خودش ایجاد کرد و درنهایت استعفا داد یا استعفایش دادند آیا اگر مبلغ حقیقی این انتقال را می گفت هر چند که خیلی زیاد هم بود و هر چند که همه آن هم به باشگاه سانتوس نرسیده است و خود آن هم کم حاشیه ندارد،بیشتر از این مقدار باید هزینه پرداخت می کرد.
مشکل دیگر که این روز ها سر زبان ها است محرومیت بارسا از خرید در پنجره نقل و انتقالات است که آن هم در اثر قرار داد بستن با بازیکنان زیر 16 سال است و دور کردن آن ها از کشورشان.این قضیه هم برای بارسلونا کم مشکل درست نکرده است.
و مشکل اخیر که قضیه رشوه دادن مدیر سابق باشگاه به همراه پسرش است که تکمیل کننده شاهکار های مدیریتی این باشگاه است. 
شاید بتوان مشکل در انتخاب سر مربی مناسب برای تیم را هم به مدیران این تیم ربط داد.در فصل قبل که بارسا با تاتا مارتینو بی جام ماند و روند نزولی خود را ادامه داد و این فصل ویرانه ای به نام بارسا را برای بازسازی به لوییز انریکه سپرده اند که تا اینجا در بازی های بزرگ ضعیف عمل کرده است.روزی بارسا به مدت زمان زیاد حضور مدیرانش معروف بود و البته کفایتشان.
حال سری به قسمت فنی بزنیم که این روز ها لوییز انریکه بر نیمکت داغ می نشیند.
آیا آوردن او به خاطر خاطرات خوشی است که مدیران باشگاه با جوانی دیگر به نام پپ داشته اند و شاهکار های او،بدون شک بی تأثیر نبوده است.ولی آیا این دلیل منطقی است؟

پپ

بیایید مقایسه کنیم در زمان پپ ژاوی و اینیستا در اوج حوانی بوده اند  و البته کمی ناشناخته و مسی نیز تازه داشت مسی می شد و دفاعی مستحکم که همراه بود با روز های اوج پویول و خط حمله ای آماده و تیکی تاکا ای در کار نبود و البته انگیزه ای زیاد برای یک شدن.اما این بارسلونا تیم از هم گسیخته،تیمی که فصل قبل جام نبرده و از جهنمی عبور کرده و شاید هنوز در جهنم حضور دارد،این تیم با این وصف به لوییز انریکه رسیده است،انریکه ای که هنوز امتحان پس نداده است و معلوم نیست توان گذشتن از این جهنم را دارد یا نه؟در مورد بازیکنان نیز ژاوی پیر شده و اینیستا و مسی شناخته شده اند و تیکی تاکا شاید منسوخ نه ولی بی تأثیر شده است.
قلب خط دفاع،وای،جایی که چند سال است کاتالان ها مشکل دارند،جایی که مانند پاشنه آشیل آسیب دیده است که بارسایی ها فقط درد آن را ساکت می کنند ولی خبری از درمان نیست و این آسیب دیدگی در دوران مهم تاب تحمل فشار را از بارسا می گیرد و بارسایی ها با خریدن بازیکنان نه چندان خوب در این پست این درد را ساکت می کنند مانند متئو و فرمالن مصدوم.ماسکرانو-بارترا-پیکه-فرمالن-متئو،پنج بازیکن برای یک پست که هیچ کدام جواب نداده اند آیا خریدن داوید لوییز که خودش گقته به بارسا نیامده است مهم تر از خرید سوارز نبود.
آیا بارسلونا در خرید بازیکنان خود دقت می کند بیایید مقایسه ای بکنیم برای مثال تیم بایرن با پپ بازیکنی نه چندان سر شناس را از تیم والنسیا خرید به نام خوان برنات این بازیکن اکنون برای بایرن بسیار مؤثر بازی می کند.آیا بازیکنان خریده شده توسط بارسلونا نیز چنین خصوصیتی دارند؟
با این اوصاف بارسلونا مشکلات جدی ای دارد.باید دید بارسلونا در این فصل از ویرانه خود کاخی پر شکوه خواهد ساخت یا این ویرانه پایدار می ماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.