پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عروسی در کوچه مادرید؛ تاریک روشن هایی از اولین ال کلاسیکو فصل

کد خبر : 24880  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 آبان 1393

1 - ترکیب لوئیس انریکه تعجب بسیاری از ورزشی نویسان بزرگ دنیا را در پی داشت.سرمربی بارسا به معنای واقعی کلمه نشان داد که چگونه می توان " لقمه را دور دهان چرخاند. " شاید او هم مانند فرهاد مجیدی جام جهانی را به خوبی ندیده بود وگرنه می توانست تشخیص دهد که در این بازی فوق العاده بزرگ می تواند روی توانایی های ماسچرانو به عنوان یک هافبک دفاعی درگیر و جنگنده به جای بوسکتس ناآماده حساب کند. به این ترتیب متئو هم می توانست به پست اصلی اش بازگردد تا آلبا نیز به عنوان مدافع چپ در میدان حضور پیدا کند. اما لوئیس انریکه خیلی بد فرم لقمه را دور دهانش چرخاند! بارسا در فاز تدافعی در میانه میدان به هیچ عنوان سرحال نبود و متئو نیز نتوانست آن بازدهی مورد نظر را در سمت چپ خط دفاعی از خود نشان دهد. ماسچرانو نیز طبق معمول کلاس بازی اش دست کم یک پله به عنوان مدافع میانی از یک هافبک تدافعی پایین تر بود.

2 - مورد پیکه هر روز تلخ تر از دیروز می شود. پنالتی « آماتوری» که او در حساس ترین لحظات بازی تقدیم مادرید کرد، شاید در سطح کلاس کاری محسن بنگر بود! دیگر تکراری شده است فریاد این جمله که " پیکه آن تمرکز لازم را برای بازی در خط دفاع تیمی همچون بارسلونا ندارد." تکراری شده باشد یا خیر این جمله حقیقت محض است. یکی از ورزشی نویسان مطرح ایرانی پس از نمایش ضعیف پیکه در جام جهانی مقابل هلند به او عنوان " مدیر برنامه های کنسرت شکیرا " را داد و در حقیقت نیز همین عنوان این روزها کاملا برازنده پیکه است. پیکه در گذشته بارها نشان داده که مدافع فوق العاده کار آمدی است اما نمایش های او پس از آشنایی با همسر هنرمندش، روز به روز «هنرمندانه  تر» می شود. بارسلونا این روزها بیشتر از هر زمان دیگری انتظار بهبودی فرمائلن را می کشد.

3 - پسر طلایی شاید بهترین عنوان برای وصف ایسکو باشد. پسر طلایی مادرید بار دیگر نشان داد که می تواند در نقش جواهر تیمش در زمین ظاهر شود. توانایی های ایسکو فوق العاده متفاوت است. او در عین اینکه یک فانتزی باز قهار است، توانایی های فوق العاده زیادی نیز در فاز درگیرانه از خود نشان می دهد. ایسکو فصل گذشته در جدال مقابل مونیخ نیز به خوبی توانایی های متفاوت خودش را به رخ کشید و امشب نیز نشان داد که نیمکت رئال مادرید به هیچ عنوان برازنده اش نیست! کارلتو نیز در این بین به خوبی توانسته از این بازیکن بازی بگیرد و توانایی های پنهان او را به رخ بکشد. ایسکو پتانسیل تبدیل شدن به یکی از کامل ترین هافبک های دنیا را در آینده خواهد داشت.

4 - کریم بنزما توانایی های فوق العاده زیادی در ساکت کردن منتقدانش دارد. همین ماه پیش بود که رسانه ها بارها و بارها وی را زیر تیغ برده بودند اما او یک هفته است که قهرمان یکی یک دانه مادرید محسوب می شود. درخشش مقابل لیورپول گویا برایش کافی نبود که این چنین هنرمندانه در ال کلاسیکو ظاهر شد. کریم بنزما اگر بتواند پارامتری تحت عنوان «ثبات« را به بازی اش ببخشد، مطمئنا می تواند هم ردیف با مهاجمی همچون زلاتان ایبراهیموویچ قرار گیرد.

5 - لوئیس انریکه راه زیادی پیش رو دارد. هماهنگ کردن سوارس با نیمار و مسی، بهبود مشکلات خط دفاعی و همچنین بازگرداندن طراوت و تازگی به بازی تیم، مهم ترین ماموریت های وی در ادامه فصل خواهد بود. در آن سو مادرید پس از شروع ناامید کننده رفته رفته به فرم مطلوب فصل پیشش نزدیک و نزدیک تر شد و اکنون بار دیگر تبدیل به خطرناک ترین تیم اروپا شده است. ال کلاسیکو شماره 1 تنها آغازی بر فصل پر تلاطم 2015-2014 بود و قطعا در ادامه فصل اتفاقات زیاد دیگری نیز در راه خواهد بود. با این حال فعلا عروسی در کوچه مادریدی ها در جریان است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.