پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

10‌ستاره اي‌ که نامزد توپ‌ طلا نشدند

کد خبر : 25022  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 آبان 1393

جای خالی بعضی بازیکنان در این لیست حس می‌شود و که موندو دیپورتیوو، به بررسی 10 نفر که جایشان در این لیست خالیست، پرداخته است:


10- فرانک ریبری: هافبک فرانسوی از کلیدی ترین بازیکنان بایرن در کسب بوندس لیگا و جام حذفی بود ولی نتوانست مانع شکست تحقیرآمیز تیمش مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. او همچنین جام جهانی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

9-مارکو رویس: ستاره ی آلمانی عملکردی خیره کننده به همراه دورتموند در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان داشت و در پست خود، رکورد گلزنی را جا به جا کرد. متاسفانه مصدومیت، مانع حضور او در جام جهانی شد.


8-تیاگو سیلوا: مدافع میانی پاری سن ژرمن فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.او از کلیدی ترین بازیکنان تیمش در قهرمانی لوشامپیونه بود و همچنین در مرکز خط دفاع برزیل هم عملکرد خوبی داشت. او به عنوان یکی از بهترین مدافعان سال جاری شناخته می‌شود.




7-رابین فان پرسی: ستاره منچستریونایتد با وجود عدم موفقیت تیمش در صعود به رقابت‌های اروپایی، فصل خوبی با شیاطین سرخ سپری کرد. او 18 گل به ثمر رساند و همچنین در جام جهانی، عملکردی بسیار خوب به همراه هلند داشت. با این حال، او در لیست توپ طلا انتخاب نشد.




6-داوید لوئیز: او در تابستان با 40 میلیون پوند از چلسی به پاری سن ژرمن پیوست و به عنوان گران ترین مدافع تاریخ شناخته شد. در جام جهانی نیز عملکرد خوبی داشت و گلش مقابل کلمبیا از صحنه های به یادماندنی جام است. با این حال، او مقابل آلمان، اصلی ترین مقصر شکست برزیل بود و بسیار ضعیف کار کرد.



5-آگوئرو: با وجود مصدومیت‌های متعدد، ستاره آرژانتینی از اصلی ترین عوامل قهرمانی سیتی در لیگ برتر بود. او 17 گل به ثمر رساند و بعد از یحیی توره، ستاره ی تیمش بود. با این حال، او در جام جهانی با مصدومیت ظاهر شد و درخشش چندانی نداشت.



4- کوکه: هافبک اتلتیکو مادرید عملکردی بسیار خوب به همراه این تیم داشت و موفق شد قهرمان لالیگا شود و به فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کند و عدم حضور او در لیست توپ طلا، علامت سوال بزرگی است.



3- دیگو گودین: ستاره خط دفاعی اتلتیکومادرید، عملکرد بسیار خوبی در فصل گذشته داشت و از کلیدی ترین مهره های دیگو سیمئونه بود. او گل قهرمانی روخی بلانکوس در لالیگا را در نوکمپ به ثمر رساند و در فینال لیسبون نیز موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند هرچند با بدشانسی، موفق به کسب قهرمانی نشدند.



2- مت هوملس: کاپیتان فعلی دورتموند، از کلیدی ترین مهره‌های ژرمن ها در قهرمانی آنها در جام جهانی برزیل بود



1-لوئیس سوارز: ستاره ی خط حمله ی لیورپول و برنده ی کفش طلای مشترک با کریستیانو رونالدو، مسلما بزرگترین غایب لیست 23 نفره ی فیفا برای توپ طلاست. پس از گاز گرفتن جورجیو کیه‌لینی در جام جهانی، او با 4 ماه محرومیت از سوی فیفا روبرو شد و رسانه‌ها، خلاف او جبهه گرفتند. مسائل اخلاقی، مسلما موثر ترین عالم عدم حضور او در این لیست است.
 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.