پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

همکاری بارسا و ستارگان انگلیس با با یونیسف برای مبارزه با مالاریا

کد خبر : 25058  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 آبان 1393

بنیاد فوتبالیست های انگلیس همکاری چهار ساله ای را با صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) برای مبارزه با بیماری مالاریا آغاز کرد.

به گزارش گاردین، اعضای این بنیاد که از بازیکنانی مثل وین رونی، جو هارت، گری کیهیل، دنی ولبک، الکس اوکسلید چمبرلین و جک ویلشر تشکیل شده قرار است به مبارزه با بیماری برخیزند که هر 30 ثانیه یک کودک را از پا در می آورد و بزرگترین عامل مرگ و میر کودکان زیر 5 سال در آفریقا به شمار می رود.

بنیاد فوتبالیست های انگلیس در سال 2007 تأسیس شد و به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی این کشور، مسوولیت برگزاری مسابقات خیریه و جمع آوری کمک برای مؤسسات خیریه را بر عهده گرفت.

این بنیاد اکنون با همکاری یونیسف مسوولیت جمع آوری پول و بالا بردن سطح آگاهی در مورد بیماری مالاریا و همچنین مزیت های خوابیدن زیر پشه بند را دارد.

بارسلونا نیز از باشگاه های مطرح فوتبال اروپا است که از سال 2006 با یونیسف همکاری دارد و به مدت 5 سال از نام یونیسف بر روی پیراهن بازیکنان این تیم استفاده می کرد.

این باشگاه در حال حاضر سالانه مبلغ 1.25 میلیون پوند در ازای استفاده از نام یونیسف بر پشت پیراهن بازیکنان، به این صندوق کمک می کند.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا نیز از سفرای حسن نیت یونیسف به شمار می رود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.