پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا فاتح سوپر کاپ کاتالانیا شد

کد خبر : 25075  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 آبان 1393

اختصاصی بارسا نیوز / بارسلونا در دیداری که دقایق گذشته به پایان رسید موفق شد اسپانیول را با نتیجه 4-2 در پنالتی ها شکست دهد . این دیدار در پایان 90 دقیقه با حساب یک بر یک به پایان رسید . تک گل بارسلونا را در این دیدار جرارد پیکه به ثمر رساند .

شرح گل بارسا : روی حرکت خوب لوییس سوارز و پاس چیپ وی جرارد پیکه موفق شد دروازه اسپانیول را در نیمه نخست باز کند .

 

برای بارسلونا در ضربات پنالتی ژاوی ، هلیلویچ ، گریمالدو و راکیتیچ پنالتی های خود را به گل تبدیل کردند ولی ساندرو رامیرز پنالتی خود را از دست داد .

 

ماسیپ نیز در این دیدار عملکرد خوبی از خود ارائه داد . وی در طول بازی با دفع 2 موقعیت عالی بازیکنان اسپانیول نقش موثری در پیروزی بارسلونا داشت . او در ضربات پنالتی نیز یک ضربه بازیکن اسپانیول را مهار کرد . تک گلی که در طول بازی دریافت کرد نیز حاصل ضربه ایستگاهی بی نقص آربیلا بازیکن اسپانیول بود البته ماسیپ در ضربات پنالتی ، پنالتی همین بازیکن را مهار کرد تا بعد از پنالتی ای که ساندرو از دست داده بود بارسلونا را دوباره به کسب پیروزی امیدوار کند .

 

دو تیم در این دیدار تغییرات زیادی داشتند . در نیمه اول ماسیپ ، آدریانو ، پیکه ، آلبا ، روبرتو ، رافینیا ، سمپر ، مونیر ، پدرو و لوییس سوارز در ترکیب قرار داشتند . اما با شروع نیمه دوم پدرو ، سوارز ، پیکه و آلبا به ترتیب جای خود را به آداما ترائوره ، ساندرو ، ادگار ایه و مونتویا دادند . در اواسط نیمه دوم نیز ژاوی ، راکیتیچ ، هلیلویچ و گریمالدو به ترتیب جایگزین روبرتو ، رافینیا ، سمپر و آدریانو شدند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.