پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوان لاپورتا: راسل تلاش کرد شرافت و اعتبار من را از بین ببرد

کد خبر : 25129  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 آبان 1393

ساندرو راسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا پرونده‌ای را به دادگاه برده بود که خوان لاپورتا و ۱۶ مدیر زمان مدیریت وی را متهم به مخفی‌ کردن مبلغ ۴۷.۶ میلیون یورویی می‌‌کرد اما بالاخره پس از چند سال دادگاه به بی‌گناهی لاپورتا رای داد و حالا لاپورتا می‌‌گوید شاید برای ریاست باشگاه بارسلونا دوباره وارد فعالیت‌های انتخاباتی شود.

به گزارش AS, خوان لاپورتا پس از بیگناه اعلام شدن از طرف دادگاه مصاحبه‌ای ترتیب داده است که در مورد موارد زیر صحبت کرده است.

بی‌گناهی در دادگاه:

می‌ خواهم که از بی‌گناهی خودم احساس خوشحالی‌ کنم زیرا بالاخره عدالت رعایت شد. واضح است که ما بارسلونا را در شرایط خرابی‌ رها نکردیم. هیئت مدیره من را به دادگاه کشاند و سهام داران را علیه من شوراند. چرا آنها باید چنین کاری انجام دهند؟ آن هم با خشم و تلاش برای خراب کردن وجهه من. همچنین با گفتن اینکه ما باشگاه را به خرابی‌ کشاندیم تا بهانه‌ای باشد که اسپانسر‌ها را روی پیراهن باشگاه قرار دهند.

انتخابات:

بی‌ گناهی من هیچ ربطی‌ به مساله انتخابات ندارد ( انتخابات بعدی باشگاه در سال ۲۰۱۶ است). این مساله شرافت و اعتبار بود. با این حال نه من تا به حال به آن فکر نکرده ام. من این گزینه را کامل رد نمی‌‌کنم و شاید احساس کنیم که می‌‌توانیم چیز‌های تازه‌ای به باشگاه ببخشیم. من این گزینه را کاملا رد نمی‌‌کنم اما در حال حاضر این قول را نمی‌‌دهم. من البته یک مزیت نسبت به دیگران دارم و آن هم این است که قبلا آن را یک بار انجام داده ام.

به جلو کشاندن انتخابات:

به چنین چیز‌های فکر نمی‌‌کنم. این تصمیم هیئت مدیره است. ما نتایج خوبی‌ گرفتیم چه به نظر مدیریتی و چه به لحاظ اقتصادی. هر آنچه که در دادگاه تلاش کردند به عنوان شکست نشان دهند، توسط این حکم رد شد. بارتومئو رئیس دائمی باشگاه نیست با این حال باشگاه در‌ها را برای ورود وی باز کرده است. باید سال گذشته انتخابات را برگزار می‌‌کرد. باید خود را در اختیار اراده باشگاه و اعضا آن می‌‌گذاشت.

فلورنتینو پرس:

نمی‌ دانم که چطور آن را دریافت خواهد کرد اما ما همواره رابطه خوبی‌ با هم داشتیم با این حال ما نتایج خیلی‌ خوبی‌ گرفتیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.