پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

100 بازیکن برتر زیر 21 سال اروپا (1)

کد خبر : 25137  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 آبان 1393

بی شک استعدادهای بسیاری در سراسر دنیا می توان پیدا کرد که اگر به این استعدادها رسیدگی شود قطعا می توانند در آینده یکی از بهترین بازیکن های جهان و یا حتی تاریخ فوتبال شوند.

به گزارش bleacherreport، در حال حاضر اکثر تیم های بزرگ فوتبال به دنبال جذب چنین استعداد هایی به تیم های خود هستند و با آنالیزورهایی که در اختیار دارند این استعدادها را از کوچه و خیابان جمع آوری می کنند و آن ها در مدرسه فوتبال باشگاه خود پرورش می دهند.

حال سایت بلیچر 100 بازیکن برتر زیر 21 ساله های اروپا را شناسایی کرده است و آن ها را به شکلی دقیق معرفی کرده است که ما قسمت اول 100 بازیکن برتر زیر 21 ساله اروپا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.

100- ام بایه نیانگ- میلان ایتالیا

امبایه نیانگ دروان حرفه ای فوتبالش زمانی شروع شد که به دلیل حضور داشتن در یک حادثه به مدت 18 ماه زندانی شد و در آن جا زمانی که با سایر زندانیان فوتبال بازی می کرد استعدادش شکوفا شد!

از لحاظ فیزیکی او یک پکیج کامل است، قد بلند او و سرعت بالای این بازیکن از خصوصیات دیگرش می باشد. میلان زیاد به او میدان نمی دهد اما این بازیکن می تواند با گذشت زمان به یک مهاجم بزرگ تبدیل شود.

99- ساندرو رامیرز- بارسلونا

یک سؤال بزرگ در مورد ساندرو در ذهن ما ایجاد می شود که پست اصلی او چه می باشد؟؟ زیرا او می تواند در تمامی پست ها به خوبی بازی کند.

به نظر می رسد که او یک آچار همه کاره است که می تواند به راحتی در تمام زمین بازی کند. او یک غریزه گل زنی بسیار خوبی دارد و در آینده می تواند کابوس بسیار بدی برای مدافعین حریف باشد.

98- ریکاردو کیشنا- آژاکس

ریکاردو زمانی توانست خود را به مربی نشان دهد که ویکتور فیشر دچار مصدومیت شد و این بازیکن به خوبی جای خالی این بازیکن را پر کرد و حتی در چند بازی ویکتور فیشر را نیز نیمکت نشین خود کرد.

این بازیکن هلندی بسیار سریع و چالاک است و با اعتماد به نفس بالایی توپ را کنترل می کند.او هنوز بسیار خام است و باید به دنبال کسب تجربه باشد. اما او به سرعت در حال رشد است و با سن کم خود همیشه در ترکیب شاگردان فرانک دی بوئر  حضور دارد.

97- سوسو- لیورپول

سوسو فصل قبل استعدادش در لیگ اسپانیا شکوفا شد. زمانی که دید در ترکیب لیورپول جایی ندارد تصمیم گرفت به لیگ اسپانیا برود و خود را به معرض نمایش بگذارد. این بازیکن سرعت بسیار بالایی دارد و قدرت دریبل زنی خوی نیز دارد و یکی از آینده دارترین افراد این لیست قرار دارد.

96- ماکسیمیلیان آرنولد- وولسفبورگ

وولسفبورگ در آلمان معروف به سلاح تهاجمی است که آرنولد نیز یکی از سلاح های این تیم است. این بازیکن بسیار سبک وزن و در عین حال خطرناک است و چند تیم لیگ برتری نیز خواهان جذب وی هستند. اما وولسفبورگ معتقد است که آینده درخشان این بازیکن باید در این تیم رقم بخورد.

95- هکتور بلرین- آرسنال

هکتور یکی از پروژه های باشگاه بارسلونا است ، او به آرسنال آمد تا همان راه سسک فابرگاس را دنبال کند. او در بازی پیش فصل در برابر بنفیکا بسیار درخشان ظاهر شد و همه را انگشت به دهان کرد. او شاید در حمله کردن بهتر از دفاع کردن باشد. او در جناحین به راحتی حرکت می کند و و در فضاهای تنگ به خوبی می داند چه کاری باید انجام دهد.

94- نیکولاس زوله - هوفنهایم

دفاع هوفنهایم در فصل قبل همانند یک بزرگراه بود که ماشین ها به راحتی در آن رفت و آمد می کنند و این بازیکن نیز در دفاع هوفنهایم حضور داشت. اما نباید فراموش کرد که این بازیکن تنها 19 سال سن دارد و در فصل جدید بسیار عالی برای تیمش کار کرده است و می تواند در این لیست قرار بگیرد.

93- برونو فرناندز- اودینزه

فرناندز یکی از گزینه های جانشینی برای فرناندو سانتوس در تیم ملی پرتغال است، البته این بازیکن رقیب دیگری به نام برناردو سیلوا دارد که شاید بتوانند در آینده زوج خطرناکی در خط هافبک تیم ملی پرتغال باشند.

این هافبک 20 ساله هم چنان به عملکرد خیره کننده خود ادامه می دهد و شاید چند صبایی دیگر این بازیکن به تیم های بزرگ اروپایی انتقال یابد.

92- دورین روتاریو - دینامو بخارست

91- رایان گاولد - اسپورتینگ

به "مسی کوچک" معروف است و پدر او بازیکن سابق دندی یونایتد است که پسرش را از اسکاتلند به پرتغال و تیم اسپروتینگ فرستاده است. مبلغ انتقال این بازیکن 3 میلیون پوند بوده است.

90- باکایوکو - موناکو

این بازیکن در تابستان به تیم موناکو پیوسته، این بازیکن یک هافبک بسیار جنگنده است که تکل هایش نیز فوق العاده می باشند. او به سرعت در حال رشد است و شاید تا چند سال آینده بتواند در تیم ملی فرانسه جای خود را ثابت نگه دارد.

89- دنیس پرائت - اندرلشت

دنیس از آن دسته بازیکنانی است که در بازی های فیفا به سرعت رشد می کند! مربی تیم انردلشت معتقد است که این بازیکن  20 ساله بلژیکی خط حمله تیمش را تقویت کرده است . شاید بازی درخشان او را در برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا دیده باشید که به چه شکل چشم نوازی توپ را به گردش در میاورد و بازی سازی می کند. اگر هم ندیدید قطعا تا چند سال دیگر بیشتر با وی آشنا خواهید شد!

88- آندریا ژیکویچ - پارتیزان بلگراد

این بازیکن صربستانی بهترین بازیکن جوان سال 14-2012 کشورش لقب گرفت. در بازی صربستان برابر ژاپن مورینیو او را زیر نظر گرفت. این بازیکن محصول آکادمی جوانان پارتیزان بلگراد می باشد و خیلی ها معقتد هستند که این بازیکن به زودی در تیم های بزرگ اروپایی بازی خواهد کرد.

87- هریسون رید - ساوتهمپتون

پل اسکولز در رابطه با هریسون رید به رادیوی بی بی سی می گوید: "من فکر می کنم با توجه به رنگ موهایش او بسیار به من شبیه است."

او یک هافبک بسیار سخت کوش و خلاق است که به زودی می تواند به اسکولزی جدید برای تیم ملی انگلستان تبدیل شود.

86- نیک پاول- منچستر یونایتد(قرضی در لستر سیتی)

طرفداران منچستر یونایتد معتقدند که یک هافبک فوق العاده در انتظار تیمشان است. این بازیکن استعداد بسیار خاصی دارد ولی هنوز نتوانسته است خود را در لستر سیتی ثابت کند. اما آینده این بازیکن بسیار روشن است.

85- جوزیب رادوسویچ- ناپولی

رافا بنیتز احتمالا در این فصل کار سختی برای نگه داشتن هافبک تیم خود دارد. زیرا این بازیکن به خوبی توانسته است در این تیم بدرخشد . او یک بازی ساز بسیار فوق العاده است و بازی رو رو به جلو گسترش می دهد و باید منتظر یک کیج کامل از او باشیم!

84- کیتا بالده - لاتزیو

بالده کیتا در حال یک حرکت صعودی فوق العاده می باشد. او بسیار شبیه ایکر مونیان بازی می کند و قدرت دریبل زنی بسیار بالایی دارد. هم چنین سرعت فوق العاده او می تواند در جاهایی که به بن بست می خورد به کمکش بیاید. این بازیکن در حال حاضر مشتریان زیادی را در پیش روی خود می بیند.

83- ماتیاس گینتر- دورتموند

مدافع آلمانی تیم دورتموند آینده بسیار روشنی را در پیش دارد. مهار کردن توپ هایش خوب است اما اگر او می خواهد به یک مدافع کامل تبدیل شود باید قبل از کارهایی که انجام می دهد به خوبی فکر کند. چون گاهی اوقات بسیار حرکت های عجیب از این بازیکن سر می زند.

82-جاناتان تاه- هامبورگ (قرضی در دوسلدورف)

این یک واقعیت است که این بازیکن فصل قبل و زمانی که تنها 17 سال سن داشت بسیار خوب برای اتیم هامبورگ ظاهر شد. او را می توان با کورت زوما مقایسه کرد البته با این تفاوت که تاه بسیار آرام تر از زوما در گرفتن توپ عمل می کند. بی شک ای بازیکن یکی از آینده دارترین مدافعین حال حاضر دنیا می باشد.

81- اوبی یولار- کلوب روگ

80- اریک دایر- تاتنهام

این بازیکن در این فصل از اسپورتینگ به تاتنهام پیوست. پس از مدتی آموزش در کشور پرتغال تصمیم گرفت تا به زادگاهش انگلستان باز گردد. او ب خوبی دفاع می کند اما تنها مشکل او این است است که در حملات زیاد شرکت نمی کند و صرفا یک دفاع راست تدافعی است. با این حال او در حال حاضر در تیم تاتنهام به خوبی بازی می کند و یکی از آینده دارترین بازیکنان این لیست می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.