پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مروری بر بازی های هفته دهم لالیگا اسپانیا

کد خبر : 25143  |  زمان ارسال : جمعه 9 آبان 1393

به گزارش ورزش 11، هفته دهم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین دیدارها رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید به مصاف حریفان خود می‌روند.

بارسلونا که هفته گذشته در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو شکست خورد تا اختلافش با شاگردان آنچلوتی را به یک امتیاز کاهش دهد، از ساعت 22 و 30 دقیقه در نیوکمپ میزبان سلتاویگو خواهد بود. شاگردان انریکه که چهارشنبه شب توانستند در ضربات پنالتی اسپانیول را شکست دهند و قهرمان سوپرجام کاتالونیا شوند، اکنون لوئیس سوارز را نیز در اختیار دارند و تلاش می‌کنند تا  جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند.

رئال مادرید نیز که توانست با یک پیروزی شیرین مقابل بارسلونا اعتماد به نفس مضاعفی بگیرد، از ساعت 18 و 30 دقیقه در یک دیدار خارج از خانه به مصاف گرانادا می‌رود.

در دیگر دیدار مهم فردا شب اتلتیکو مادرید از ساعت 20 و 30 دقیقه در ویسنته کالدرون میزبان کوردوبا خواهد بود. اتلتیکو مادرید هم‌‌اکنون با 20 امتیاز یعنی دو امتیاز کمتر از بارسلونا و یک امتیاز کمتر از رئال مادرید در رده پنجم قرار دارد. در آخرین بازی فردا شب رئال سوسیه داد از 30 دقیقه بامداد میزبان مالاگا خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.