پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسم نیمار روی ۸۰ نوزاد مکزیکی!

کد خبر : 25146  |  زمان ارسال : جمعه 9 آبان 1393

از ژانويه تا اكتبر امسال ۸۰ بچه به اين اسم نامگذاري شده‌اند. نيمار البته اين‌طور كه پيداست تنها ستاره مورد توجه مكزيكي‌ها نيست. در همين بازه زماني، ۱۷ نوزاد با نام رونالدو، ۷ تا به اسم كريستيانو و ۳ تا هم به اسم زلاتان ثبت شده‌اند.

 

خبر ورزشی نوشت: نیمار، ستاره برزیلی از وقتی به بارسلونا آمده، ۵/۴ کیلو عضله اضافه کرده. بحث کم بودن وزن این بازیکن و ضعف جسمی‌‌اش یکی از موضوعاتی بود که در ابتدای ورودش به باشگاه کاتالان نظرها را جلب کرده بود و همه در موردش حرف می‌زدند. حالا اما به گزارش شبکه تلویزیونی «گلوبو اسپورته» برزیل اوضاع کاملاً فرق کرده.

 

شروعي عالي در فصل جديد


نيمار اين فصل را به بهترين شكل ممكن شروع كرده. او يكي از مهره‌هاي اصلي تيمش به حساب مي‌‌آيد و در كنار هم‌تيمي آرژانتيني‌‌اش، مسي زوجي گلزن را شكل داده كه در همه بازي‌ها گل مي‌زنند. خود او تا حالا ۹ گل به نام خودش ثبت كرده. در برنامه شبكه برزيلي آمده كه بدن نيمار براي مبارزه فرم بهتري گرفته و قدرتش هم بالاتر رفته. در اين گزارش، خود نيمار هم حضور دارد. او در مورد برنامه‌هايي كه براي رسيدن به اين هدف داشته، حرف زده: «من وقت بيشتري را براي بدنسازي و تمرين در باشگاه مي‌گذارم. اين‌طوري مي‌خواهم توانم را براي بازي‌ها بالاتر ببرم.» نيمار در ادامه گفته كه اين تمرينات را براي خوش‌تيپ به نظر رسيدن، انجام نمي‌دهد و همه فكر و ذكرش، عملكرد بهتر در زمين است: «... من اين كار را بي‌دليل انجام نمي‌دهم.

 

مي‌خواهم اين‌طوري راندمان كاري‌ام در زمين را بالاتر ببرم. من هميشه مي‌خواهم خوب بازي كنم. مي‌خواهم در زمين حالم خوب باشد و اين تمرينات ربطي به اينكه دلم بخواهد بيرون از زمين روي فرم و خوش‌تيپ ديده شوم، ندارد.» اسم «نيمار» در مكزيك سروصدا كرده به ‌هر ‌حال نيمار چه براي خوش‌تيپ‌تر شدن روي عضلاتش كار كند و چه براي بالا بردن راندمان كاري‌‌اش در زمين، نبايد اصلاً نگران كم يا زياد شدن طرفدارانش باشد. او همين الان هم در همه جاي دنيا كلي طرفدار دو‌آتشه دارد، طرفدارهايي كه حتي نام او را روي فرزندان‌شان مي‌گذارند. خيلي وقت است باب شده پدر و مادرها نام الگوهاي زندگي‌شان را روي بچه‌هايشان مي‌گذراند.

 

به غير از اسامي خواننده‌ها و بازيگران، خيلي‌ها اسم‌ فوتباليست‌هاي محبوب‌شان را براي فرزندان‌شان انتخاب مي‌كنند و حالا نام نيمار هم به زمره اين نام‌ها پيوسته و جالب اينكه اين اتفاق نه فقط در برزيل كه در مكزيك هم افتاده. نام «نيمار» در مكزيك نام رايجي نيست اما از ژانويه تا اكتبر امسال ۸۰ بچه به اين اسم نامگذاري شده‌اند. نيمار البته اين‌طور كه پيداست تنها ستاره مورد توجه مكزيكي‌ها نيست. در همين بازه زماني، ۱۷ نوزاد با نام رونالدو، ۷ تا به اسم كريستيانو و ۳ تا هم به اسم زلاتان ثبت شده‌اند.

 

«هكتور مالدونادو» رئيس سازمان ثبت‌احوال مكزيك گفته كه نام‌ها هم «روي مد» پيش مي‌روند و دوره به دوره با هم فرق مي‌كنند: «در دهه ۹۰ هم در مكزيك خيلي‌هاي اسم بچه‌هايشان را برايان، برندن و جاناتان مي‌گذاشتند. اينها نام ستاره‌هاي سريال‌هاي آمريكايي بود كه آن زمان پخش مي‌شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.