پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا در آستانه یک تغییر اجباری/ 2 حامی اصلی تهدید به رفتن کردند

کد خبر : 25155  |  زمان ارسال : جمعه 9 آبان 1393
آمدن دوباره لاپورتا در ظاهر می تواند به سود بارسلونا باشد اما سوالی که همزمان به ذهن هواداران دو آتشه بارسلونا خطور می کند این که این تغییر اساسی قرار است به چه قیمتی صورت بگیرد؟!

 - شکست بارسلونا برابر رئال مادرید در ال کلاسیکو در دربی اخیر برای هیچ علاقه مندی به فوتبال الزاما یک اتفاق ساده نبود. کاتالان ها با این شکست نابود نشدند اما تا حدود زیادی به سمت یه تغییر اجباری کوچ کردند. تغییری که می تواند در ظاهر به سود بارسلونا باشد اما سوالی که همزمان به ذهن هواداران دو آتشه بارسلونا خطور می کند این که این تغییر اساسی قرار است به چه قیمتی صورت بگیرد؟!

خوان لاپورتا معمولا پس از هر شکست تلخی شبیه به این، برای حمله به میز ریاست خیز می کند و در کمین می‏‌نشیند. مردی که دیگر دستش برای هواداران خوش بین بارسلونا هم رو شده و دیگر بسیاری از مردم کاتالونیا او را به خوبی می شناسند. مردی که شاید مدتهاست در سایه نیست و به راحتی با بانک‌های تل آویو در حال مبادله نجومی پول است و پلیس اسپانیا نیز توان رهگیری و پیگیری پول‌شویی این مرد را ندارد.


بارسلونا در آستانه یک تغییر اجباری/ 2 حامی اصلی تهدید به رفتن کردند


خوان لاپورتا از روز گذشته به بارسلونا نزدیک شده و قرار است جلسه ای با 6 کمپانی بزرگ در لندن داشته باشد. او ادعا کرده که این بار در صورت بازگشت به اتاق مدیر عاملی بارسلونا با ثروتی معادل 5 برابر دفعه قبل وارد خواهد شد و هیچ محدودیتی برای خرید و استخدام ابرستارگان دنیای فوتبال نخواهد داشت.

در چنین شرایطی حتی اگر کل خبر شایعه باشد چند اتفاق بدیهی رخ می دهد و اولین آنها روز گذشته کلید خورد، کمپانی نایک به مدیرعامل فعالی بارسلونا هشدار داده که اگر خوان لاپورتا در انتخابات آینده بارسلونا به پیروزی برسد دست از حمایت مستقیم بارسلونا برخواهد داشت!

این خبر برای هواداران بارسلونا تلخ است و عجیب، چرا که عمر نایک با عمر بارسلونا برابری دارد و بسیاری از هواداران بارسلونا به خوبی می دانند که اگر نایک نبود پروژه خرید بزرگانی چون اتوئو و رونالدینیو با شکستی قطعی مواجه می شد. تهدید نایک هم به خودی خود مشکوک بود و نشان از هماهنگی این کمپانی با افراد در سایه نشسته خوان لاپورتا دارد. 

یکی دیگر از اتفاقات قابل پیش بینی که با ورود لاپورتا به بارسلونا کلید خواهد خورد و از هم اکنون نیز شایعاتی از آن به گوش رسیده این است که بنیاد قطر به عنوان حامی مالی بزرگ بارسلونا نمی تواند با لاپورتا کار کند چرا که حامی مالی اول این مدیرعامل مافیایی در قلب تل آویو هیچ علاقه ای به همکاری با یک بنیاد قطری ندارد، هر چند این بنیاد به ظاهر خیریه در پروژه های هماهنگی شده با رژیم صهیونیستی نیز حضور داشته اما لااقل ویترین این شرایط نباید کاملا شفاف و روشن باشد.

بارسلونا بدون لاپورتا نابود نشده و نخواهد شد اما هواداران بارسلونا می دانند که این روزها شعف مدیریت در این باشگاه وجود دارد و عظمت نام باشگاه و بازیکنان بزرگش تا حدودی جور این عدم مدیریت را می کشند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.