پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیز انریکه: شکست همواره دردناک است، اما تیمی قهرمان خواهد شد که بر شکست ها غلبه کند

کد خبر : 25189  |  زمان ارسال : جمعه 9 آبان 1393

سرمربی باشگاه بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر سلتاویگو پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی لوئیز انریکه پیش  از دیدار برابر سلتاویگو را به نقل از AS  مرور می کنیم:

شناخت شما از سلتاویگو شرایط را به سود بارسا تغییر خواهد داد؟

به طور حتم مسابقه برابر سلتا  بازی ویژه ای  برای من است. من آن ها را به طور کامل می شناسم و بازی برابر سلتا برایم یک احساس عجیب و نامتعارف است، اما این شناخت به هیچ عنوان از دشواری بازی برای ما نمی کاهد زیرا که آن ها با ایده های سرمربی جدید خود به میدان پا خواهند گذاشت. من از شروع درخشان آن ها در این فصل خوشحالم، اما به خوبی نیز می دانم که آن ها هنوز در بیرون از خانه خود شکست نخورده اند.

لوئیز سوارز از ابتدا به میدان خواهد رفت؟

ترجیح می دهم ترکیب تیم را تا آخرین لحظه یعنی 90 دقیقه پیش از شروع بازی اعلام نکنم تا بازیکنانم با انگیزه و آماده باقی بمانند و در آن زمان نیز ابتدا به بازیکنانم ترکیب تیم را خواهم گفت زیرا که از نظرم این بهترین و البته جوانمردانه ترین راه ممکن است.

از نظر شما زیدان می تواند بدون مدارک لازم بازیکنانش را تمرین بدهد؟

نیازی به بحث و جدل خاصی نیست زیرا که اگر شما مسئولیت گروهی را قبول کنید بدان معنا است که آمادگی و کیفیت حضور در این سطح را دارید.

آیا بارسلونا مورد قضاوت بیش از اندازه و ناجوانمردانه قرار می گیرد؟

این اتفاق نه تنها در باشگاه ما بلکه در تمامی باشگاه های بزرگ دنیا به وقوع می پیوندد، اما ما نباید تحت این سر و صدا ها از هدف خود دور شویم. ما همواره و با کسب هر نتیجه ای در رختکن تیم عملکرد خود را قضاوت می کنیم، اما نه به شیوه ای که عده ای  هنگامی که می بریم، ما را تیم فوق العاده و ایده آلی می دانند و هنگام شکست ما را تبدیل به بدترین تیم جهان می کنند. 

تیم های لیگ برتر انگلستان خواهان جرارد پیکه شده اند.

تنها می توانم بگویم که هر بازیکنی در ترکیب تیم باید آماده چنین پیشنهاد و شایعاتی باشد. زیرا که رزومه اش حضور در باشگاهی به بزرگی بارسلونا است.

آمادگی لوئیز سوارز  چگونه است؟

همانند هفته های پیش و همچون سایر بازیکنان آماده است و تنها تفاوتش این است که می تواند در درون زمین مسابقه آمادگی اش را در حضور دیگر بازیکنان و مربیان به نمایش بگذارد.

جوایز برترین های لالیگا در فصل گذشته و بحث هایی که  پیرامون آن شکل گرفته است

 واقعا برایم عجیب است که در این کشور بحث ها و اخبار بر روی چه چیز هایی متمرکز می شود. چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد و از نظر من با انتشار عمومی این رای ها این بحث ها نیز خاتمه می یابد.

شکست در ال کلاسیکو بر روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان تاثیر گذاشته است؟

شکست همواره دردناک است و بر روی کل اعضای تیم تاثیر می گذارد، اما هیچ فصل و رقابتی بدون شکست به پایان نمی رسد. ما در حال حاضر در صدر جدول قرار داریم، اما مشخص است که باید در برخی از جنبه های بازی خود پیشرفت کنیم و از نظر من قهرمان چنین رقابت هایی همواره تیمی است که بتواند بر لحظه های شکست و نقاط ضعف خود غلبه کند و آن ها را بهبود ببخشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.