پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا: مدیران بارسا از جیب خود برای شکایت علیه من هزینه کنند

کد خبر : 25197  |  زمان ارسال : شنبه 10 آبان 1393
رئیس پیشین باشگاه بارسلونا  با انتقاد از مدیران فعلی این باشگاه به آنها هشدار داد اگر می خواهند روند شکایت از وی را ادامه دهند این کار را با پول خودشان انجام دهند نه باشگاه.

به گزارش ایفنام ، خوان لاپورتا که اعلام کرده است احتمال دارد در انتخابات بعدی ریاست باشگاه بارسا در سال 2016 شرکت کند، از تبرئه شدن خود از اتهاماتی که مدیران فعلی باشگاه  بارسا به او نسبت داده بودند ابراز خوشحالی کرد و گفت که نگران اعتراضی که آنها ممکن است علیه این حکم انجام دهند، نیست.

وی تصریح کرد: تصمیم گیری برای فرجام خواهی علیه این حکم به آنها بستگی دارد اما اگر بخواهند این روند ادامه داشته باشد هم مشکلی نیست اما اگر می خواهند این موضوع را پیگیری کنند باید هزینه اش را از جیب خودشان بپردازند.

لاپورتا ادامه داد: پرداخت هزینه های سیر قانونی این شکایت ها از خزانه باشگاه کار آسانی است. اگر آنها علیه این حکم اعتراض کنند خواهم فهمید که هنوز خشمگین هستند، خشمی که نمی گذارد روی خوب چیزهایی را که در حسرت رسیدن به آن هستند، ببینند.

لاپورتا روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که برای سر و سامان دادن به وضعیت مدیریتی باشگاه امکان دارد در انتخابات بعدی ریاست کاتالان ها که در سال ٢٠١٦ برگزار می شود، شرکت کند.

بارسلونا در دوران ریاست لاپورتا چهار قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، سه قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام باشگاه های جهان کسب کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.