پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه: باید سعی کنیم در بین دو تیم بالای جدول باشیم

کد خبر : 25201  |  زمان ارسال : شنبه 10 آبان 1393

به گزارش AS، ال چولو در مورد بازی تیمش برابر کوردوبا می گوید: "من انتظار یک بازی دشوار با کوردوبا دارم. ما باید هم چنان در همین خط ادامه دهیم و اگر بتوانیم در ادامه رقابت ها همان گونه که می خواهیم بازی کنیم می توانیم در بین 2 تیم بالای جدول باقی بمانیم."

 

عملکرد گریزمان را چگونه می بینید؟

 

"من همیشه با او صحبت می کنم، او هنوز بسیار جوان است و باید خود را با سیستم جدید تطبیق دهد. او یک بازیکن حرفه ای است اما من فکر می کنم وی بتواند به بازیکنی کامل تر تبدیل شود. آنتونی بازیکن متعهدی به تیم است و ما سعی می کنیم بهترین استفاده را از او بکنیم. از دوندگی های بالا، سرعت زیاد و تمام توانایی های دیگرش استفاده می کنیم. هنوز داریم بر روی چیزهای دیگر او کار می کنیم اما او هنوز جوان است، روزی او به مهم ترین بازیکن ما تبدیل می شود."

 

نظر شما در مورد گابی چیست؟

 

"او قلب تپنده اتلتیکو مادرید است. بازیکنانی هستند که ریتم تیم را ایجاد می کنند و او یکی از آن هاست. او به شدت به دنبال همراه شدن با سایر بازیکنان است."

 

کوردوبا را چگونه تیمی میبینید؟

 

"آن ها روز بسیار خوبی را در مقابل رئال سوسیداد داشتند.  خوب بازی کردند و از خود شجاعت نشان دادند و تصور می کنم آن ها فردا به همین شیوه در برابر ما بازی خواهند کرد. می دانم که میروسلاو همیشه تلاش می کند تا بهترین بازی را انجام دهد. او دوست دارد تا مالکیت را در اختیار داشته باشد و  من مطمئن هستم که او تلاش خواهد کرد تا کیفیت لازم را به تیمش القاء کند."

 

چه چیز شما را از مراسم بهترین های لالیگا شگفت زده کرد؟

 

"ما باید چشمان خود را در برابر کارتابیا(وینگر آرژانتینی تیم کوردوبا) باز نگه داریم. او یک بازیکن بسیار مناسب و عاقلی است. ما امیدوار به کسب امتیاز کامل در ورزشگاه خانگی هستیم. بازی در میان طرفداران بهترین جایزه ای است که ما می توانیم آرزویش را بکنیم."

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.