پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اخبار داغ فوتبال اروپا

کد خبر : 25213  |  زمان ارسال : شنبه 10 آبان 1393

حمایت لوئیس انریکه از سوآرس، داربی غضب در آلمان، داربی نفرت در انگلیس، اظهار نظر جالب روماریو درباره نیمار، حمایت بکن باوئر از تیم ملی آلمان، هشدار یورگن کلوپ به بایرن مونیخ، کایخون به تیم ملی اسپانیا نزدیک شد و روحیه بالای آرسن ونگر از مهمترین اخبار فوتبال اروپا هستند.

در گزارشی می خواهیم به مهترین اتفاقات فوتبالی در قاره سبز به طور خاص و فوتبال جهان به طور عام در 24 ساعت قبل  و آینده نگاهی بیندازیم.

داربی نفرت

در حساس ترین بازی هفته دهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یکشنبه دو تیم همشهری منچستر یونایتد و منچستر سیتی در ورزشگاه الإتحاد به مصاف هم می روند؛ دیداری که برای تماشاگردان دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و پیروز آن انگار در تمام بازیهای فصل به پیروزی رسیده است.

دو تیم در شرایطی متفاوت پای به این دیدار می گذارند. منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی فصل پرنوسانی را پشت سر می گذارد و نتوانسته در این فصل نتایج خوبی به دست آورد تا جایکه با 17 امتیاز در دره سوم جدول رده بندی قرار دارد و با تیم صدرنشین چلسی 6 امتیاز فاصله دارد. این تیم هفته قبل برابر وستهام شکست تلخی را متحمل شد. اما از طرف دیگر منچستر یونایتد هم پرنوسان ظاهر شده است و هنوز نتوانسته با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد نتایج لازم را به دست آورد.

شاگردان لوئیس فان خال با 13 امتیازی در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند و در دیدار قبلی خود در آخرین لحظات برابر چلسی کار را به تساوی کشاندند.

روماریو: نیمار بهتر از پله است

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است که نیمار بهتر از اسطوره سلسائو پله است" نیمار استعداد بزرگی برای فوتبال برزیل است. او واقعا بازیکن خاصی است و توانایی بسیار بالایی دارد. او می تواند در تکنیک و گل زدن بهتر از بازیکنان سابق برزیل باشد. نیمار بازیکن بسیار خوبی است و می تواند کمک زیادی به تیم ملی برزیل کند.

روماریو ادامه داد: نیمار هر چند بازیکن جوانی است اما به خوبی فوتبال را می فهمد. او نمایش بسیار خوبی در تیم ملی فوتبال برزیل داشته و می خواهد با این تیم تاریخ ساز شود. نیمار در مسیر درستی گام برمی دارد. ما برزیلی ها برای قهرمانی در جام جهانی به بازیکنی مثل نیمار نیاز داریم.. او تنها 22 سال سن دارد و این توانایی را دارد که در آینده جام های زیادی بالای سر برد. براین باورم که نیمار بهتر از پله است و به زودی این موضوع را اثبات خواهد کرد.

نیمار تنها 22 سال سن دارد اما بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال برزیل را بر بازو می بندد. او تا الان 40 گل برای تیم ملی  فوتبال برزیل به ثمر رسانده است و این شانس را دارد که به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل انتخاب شود.

حمایت انریکه از لوئیس سوآرس

سوارس در دیدار حساس برابر بارسلونا برای نخستین بار در ترکیب اصلی آبی-اناریها به میدان رفت. این بازیکن اروگوئه ای اصلا نتوانست بازی خوبی را به نمایش گذارد و مورد انتقاد زیادی قرار گرفت. انریکه به حمایت از سوآرس پرداخت و گفت: سوآرس هم مثل دیگر بازیکنان با جدیت در حال تمرین کردن است. او در بهترین شرایط خود قرار دارد و مشکلی با بارسلونا ندارد. سوآرس بازیکن بزرگی است و ما با چشم باز او را در فصل جابجایی جذب کردیم. او می تواند کمک زیادی به بارسلونا کند.

کایخون در آستانه پیوستن به لاروخا

کایخون در دوران ژوزه مورینیو بود که خود را به فوتبال جهان معرفی کرد. او الان در تیم ناپولی بازی می کند و یکی از بهترین بازیکنان این تیم است. کایخون در 9 بازی که در فصل جدید رقابت های سری A  به میدان رفته 7 گل به ثمر رسانده است و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا به ستایش از مهاجم جوان پرداخت و از احتمال دعوت شدن او به تیم ملی اسپانیا برای دو بازی آینده این تیم خبر داد

تهدید جالب

به نظر می رسد که یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند حسابی از سران بایرن  مونیخ ناراحت است. این مربی جوان از بایرن های خواست که به دنبال وسوسه کردن مارکو ریوس نباشند چرا که در غیر این صورت مجازات خواهند شد و سزای عمل خود را خواهند داد. او گفت: اطمینان دارم که در زندگی عدالت برقرار می شود و هرکس بدرفتار کند مجازات خواهد شد. ما در زمانیکه در اوج به سر می بردیم همه قوانین را رعایت کردیم و مرتکب هیچ اشتباهی نشدیم اما همه که یکی نمی شوند.

هر چند دورتموندد تاکید کرده که به هیچ وجه بازیکن به بایرن مونیخ نمی دهد اما سران بایرن با اظهار نظرهای جنجالی خود به دنبال تحریک دورتموندی ها هستند.

بایرن و دورتموند به هم رسیدند

تا قبل از آغاز رقابت های بوندسلیگا در فصل جاری همه کسب عنوان قهرمانی را بین یکی از دو تیم بایرن و دورتموند تقسیم می کردند اما الان دورتموند شرایط کابوس واری را پشت سر می گذارد. شاگردان یورگن کلوپ شکست‌های زیادی را در این فصل متحمل شده‌اند و با 7 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند. این در حالی است که بایرن مونیخ با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار دارد و  با دورتموند 14 امتیاز اختلاف دارد.

دو تیم در حساس ترین بازی هفته دهم رقابت های بوندسلیگا شنبه شب در آلیانس آره نا به مصاف هم می روند. شاگردان کلوپ امیدوارند که با پیروزی در این دیدار به شکست های پیاپی خود پایان دهند و با روحیه بهتری لیگ را ادامه دهند.

ونگر به بازیکنانش روحیه می دهد

آرسنال در فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس هم نمایش خوبی نداشته است و با 14 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و با تیم صدرنشین چلسی 9 امتیاز اختلاف دارد با این حال هنوز آرسن ونگر معتقد است که تیمش شانس قهرمانی دارد.

ونگر در فصل 2003-2004 یک رکورد با آرسنال به جا گذاشت و توانست این تیم را بدون شکست قهرمان کند. در فصل جاری هم چلسی تا الان متحمل شکست نشده است و قصد دارد رکورد آرسنال را تکرار کند اما ونگر معتقد است که تیم مورینیو فاصله زیادی با تیم او در فصل 2003-3004 دارد. او گفت: باید قبل از هر چیز بگویم که ما شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داریم. هنوز بازیهای زیادی باقی مانده است. چلسی درست است تا الان بدون شکست بوده است اما برای رسیدن به آرسنال 2003-2004 باید بسیار تلاش کند.

بکن باوئر: این بهترین تیم فوتبال تاریخ آلمان است

تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت یواخیمم لوو توانست قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را با اقتدار به دست آورد. بکن باوئر قیصر فوتبال آلمان معتقد است که شاگردان لوو در شرایط کنونی بهترین فوتبال را به نمایش می گذارند. او گفت: معتقدم که تیم کنونی یواخیم لوو از همه تیم‌های قبلی بهتر است. در حال حاضر تمام بازیکنان دعوت شده شایسته رسیدن به ترکیب اصلی هستند. هیچگاه قبلا آلمان در چنین شرایطی قرار نگرفته است. لوو مربی بزرگی است و فوتبال آلمان را دوباره زنده کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.