پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی 192 میلیون یورویی

کد خبر : 26311  |  زمان ارسال : جمعه 30 آبان 1393

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا دیروز با هم تیمی های خود تمرین کرد. این اولین تمرین او با بازیکنان بارسلونا بعد از صحبت های جنجالی اش در منچستر بود.

به گزارش AS فردا روز جالبی در نیوکمپ خواهد بود. آنها 1-0 به سلتاویگو باختند و قبل از تعطیلات (به خاطر بازی های ملی) موفق شدند آلمریا را شکست دهند. مسی چند روز پیش با روزنامه Ole آرژانتین مصاحبه کرد و کدهایی داد که نشان می داد امکان دارد او بارسلونا را ترک کند. هرچند پدر وی و ماسچرانو چنین عقیده ای نداشتند و گفتند منظور او ترک بارسا نبوده است.

در ضمن بارتومئو و تیم مدیریتی بارسلونا منتظر واکنش طرفداران باشگاه به صحبت های مسی هستند. بازی فردای بارسلونا در مقابل سویا نشان می دهد آنها چه برداشتی از صحبت های ستاره آرژانتینی خود داشتند. البته کادر مدیریتی بارسلونا هنوز واکنشی نشان نداده اما مشخصا چند نفر از آنها در مورد رقم مطروحه توسط خانواده مسی نگران هستند.

در واقع آنها باید تا سال 2018 هر فصل 24 میلیون یورو دستمزد به مسی پرداخت کنند. به علاوه باید پاداش های مختلف را هم به این رقم اضافه کرد تا دریافتی خالص مسی به دست آید. آخرین قراردادی که مسی با بارسلونا ثبت کرده (در ماه می و قبل از برگزاری جام جهانی) باعث می شود برخی از مدیران بارسا نگران شوند. چون پرداخت 192 میلیون یورو تا سال 2018 کار آسانی نیست و آنها باید بتوانند به تعهدات خود عمل کنند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.