پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگاهی به چالش های مجهول انریکه :

کد خبر : 26315  |  زمان ارسال : جمعه 30 آبان 1393

اختصاصی بارسانیوز | روز ۲۱ ماه می گذشته، لوئیز انریکه قرارداد خود با بارسا را به امضا رساند.
بعد از گذشت ۶ ماه ، مربی بارسا به بعضی از اهدافش رسیده اما موضوعات مهم دیگری را باید مدیریت و حل کند

۱- پرونده پیکه :
پیکه! بهترین دفاع وسط حاضر در ترکیب بارسا که تبدیل به ذخیره و انتخاب دوم شده. جرارد پیکه از زمان روی کار آمدن انریکه نتوانسته جای خود را در ترکیب لوئیز انریکه بارسا پیدا کند، این بازیکن کاتالان فقط ۶۷۵ دقیقه از ۱۳۵۰ دقیقه ممکن را بازی کرده.
 

۲-پرونده روش بازی :
استیل بازی.غیر قابل تعویض و تغییر،حداقل آنطور که لوچو در کنفرانس های خبری اش می گوید.اما به نظر در زمین بازی متفاوت به چشم می آید، تیمی که با استایل مخصوص خودش، حفظ توپ، جنگنده،پاسهای عالی و دقیق، و پرس سنگین از زمین حریف و اهمیت فراوان خط هافبک معروف شد.
 

۳-پرونده دفاع راست:
دفاع راست.داگلاس یا مونتویا؟ یا شاید آدریانو؟
تا به حال که لوئیز انریکه به ما فهمانده که آدریانو جانشین دنی آلوز در جناح راست دفاعی خواهد بود از آنجا که او اعتراف کرده مونتویا زمانی برای بازی نخواهد یافت و داگلاس هم به سختی بازی خواهد کرد
 

۴- پرونده خط هافبک:
ژاوی یا راکیتیچ؟ نظرات مربی در مورد نحوه و استایل بازی تیم مستقیماً به بازی کردن ژاوی و یا راکیتیچ مربوط می شود،تا امروز لوچو هر دو را در کنار بوسکتس بازی داده و با بازگشت اینیستا از مصدومیت او باید بین ژاوی(خفظ توپ) و راکیتیچ( قدرت) یکی را انتخاب کند.
 

۵-پرونده مثلث تهاجمی msn 
مسی و نیمار و سوارز ، احتمالاً بهترین خط حمله دنیا باید جایگاه خود را بشناسند، مسی در وسط و سوارز در بال راست و یا سوارز در پست شماره ۹ و مسی در بال راست، قراردادن ابن بازیکنان و گرفتن بهترین نتیجه از آنان میتواند بهترین نتیجه در این فصل رو رقم بزنه
 

۶-پرونده مسابقات بزرگ:
لوچو باید نشان دهد تبمش در مسابقات بزرگ کم نخواهد آورد، گرچه در مقابل پی اس جی و رئال در خارج از خانه خوب کار نکرد اما باید این نقطه ضعف جبران شود.بازی در کمپ نو مقابل پاریس فرصت خوبی است،لوچو میتواند نشان دهد تیمش در بازیهای بزرگ هم میتواند موفق باشد.
 

۷- پرونده دروازه بان ها:
تا بحال براوو در بازیهای لیگ و تراشتگن در لیگ قهرمانان سهم خود را بازی کرده اند، باید دید آیا بازی در کوپا دل ری هم نصیب ماسیپ خواهد شد؟
 

۸- پرونده ورمالن :
ورمالن!!! یکی از پر بحث ترین و عجیب ترین خریدهای فصل که بخاطر مصدومیت سه ماه از میادین به دور بودو هم اکنون وپس از تمرین به همراه تیم ، اولین بازی اش دور نخواهد بود.
 

پرونده 10 : لئو مسی
خوشحالی و روحیه بالای مسی عنصر اصلی موفقیت تیم است، مصاحبه اخیر او از برخی دلخوری های او از باشگاه پرده برداشت.
خوشحالی و آمادگی مسی عنصر بسیار مهم و حیاتی برای کسب جام و موفقیت برای لوئیز انریکه است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.