پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فشار مسی به درب خروج کاتالان در سه پرده

کد خبر : 26324  |  زمان ارسال : جمعه 30 آبان 1393

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در روزها و ماه های سختی سپری می کند و از همه جا بر روی او فشار وارد می شود و او را هر لحظه به درهای خروجی نزدیک تر می کند.

در سه پرده، بحران هایی که مسی در آن فرو رفته است را مورد بررسی قرار می دهیم.

پرده اول : مصدومیت های عضله 4 سر ران و اولین ضربه رقیب

ماجرا از یک افت شروع شد. افت فوق ستاره و قدرت گرفتن رقیب!کم کم همه به این نتیجه رسیدند که بهترین بازی را از او فقط گواردیولا می تواند بگیرد نه تیتو نه تاتا و نه لوئیز انریکه.  تیتو آمد و مسی 13 بار از عضله 4 سر ران پای چپ مصدوم شد و توپ طلا را به کریس باخت.

پرده دوم : یک افت کامل 

تاتا آمد. کسی که به گمان خیلی ها به توصیه مسی آمده بود ، همه منتظر درخشش دوباره مسی بودند اما باز هم مسی اوج نگرفت. افت او همچنان ادامه داشت و رقیب به سرعت در حال نزدیک شدن بود.
افتی که با فرار مالیاتی وی ، تخلفات باشگاه و به تبع آن ایجاد حاشیه و محرومیت بارسلونا و همچنین خرید نیما و مهمتر از همه قدرت رقیب که روز به روز کابوس وارتر میشد همراه شده بود.
افتی که با بیماری مرموزی که حتی پزشکان آمریکایی هم قادر به تشخیص آن نمی شدند همراه بود ،حالت تهوع ها و استفراغ های گاه و بیگاهی که همه را نگران کرده بود فوق ستاره را روز به روز از فرم ایده آلش دور میکرد و بعضی ها به استفاده از هورمونهای تقویت عضله ای که در برنامه ماهانه بازیکن قرار داشت مرتبط میدانستند.
با اعلام رسمی باشگاه از حال مساعد مسی نگرانی ها تا حدودی برطرف شد اما فوق ستاره رقیب با سرعتی وحشتناک در حال سبقت گرفتن بود.
روزنامه های رقیب که حالا دیگر احساس قدرت می کردند با کوچکترین نقطه ضعفی از وی با خوشحالی بیشتر و بیشتر به مقایسه مسی افول کرده با ستاره محبوبشان می پرداختند و این سو روزنامه ها و سران بارسایی هیچ نمی گفتند.
جام جهانی نه چندان موفق با اهدای توپ طلا به او همه چیز را برای مدتی خاتمه داد و امید دوباره به فوق ستاره در حال افول تا مدتی همه چیز را آرام کرد.
اما این پایان ماجرا نبود! با درخشش فوق العاده سوپر استار مادریدی توپ طلای بعدی هم به نظر میرسد مال رقیب باشد.

پرده سوم : رفاقت به جای رقابت و ضربه ای به قفل های درب خروج

ستاره ای که دوسال پیاپی قراردادش را تمدید کرده بود امسال از تمدید چیزی نگفت. او حمایتی که لیاقتش را و البته توقعش را داشت از سران و روزنامه های کاتالانی در مقابل مقایسه و حجمه وحشتناک مادریدیسموها ندید.

بازی پرتغال - آرژانتین و رقابت بی سابقه ای که به رفاقت تبدیل شد

تماشاچیان در اولدترافورد بین 85 تا 120 یورو پرداخته بودند تا بیایند و این دوئل را تماشا کنند. اما زمانی که این دو مرد بزرگ از زمین مسابقه خارج شدند، چهره این هواداران دیدنی بود.
اما 'تئاتر رویاها " آن شب به جای جدال و " رقابت " این دو بازیکن، شاهد دوستی و " رفاقت " آن ها بود. رویایی که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد روزی به واقعیت بدل می شوند..
رفاقت جدید با مصاحبه مسی با اعلام اینکه شرایط به خوبی پیش نمی رود و در آینده ای نزدیک هر اتفاقی ممکن است بیفتد همراه شد .شاید این اولین فشار مسی به قفل درهای خروجی باشگاه بود.

مسائل همیشه آنطور که می خواهید پیش نمی رود، به خصوص در فوتبال، که خیلی متغییر است و در آن اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد

شک و شبهه در مورد رفتن مسی بالا گرفت و حالا ماسکرانو هم با شک به بقای مسی در بارسلونا حرف میزد.تاتا مارتینو استاد سابق مسی از آینده و تطابق مسی با شرایط تیمهای بزرگ می گفت و خورخه پدر و مدیر برنامه های لئو از بررسی پیشنهادات رسیده برای مسی حرف زد و ماجرا بیخ پیدا کرد و عکس مسی بعد از 6 سال از روی صفحه وب سایت رسمی حذف و جای خود را به عکس لوئیز سوارز داد..
و حالا پس از گزارش هایی مبنی بر احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا در تابستان آینده، اکنون گمانه زنی ها در مورد تیم آینده او آغاز شده است.
و حالا به گزارش Sport Catalona چهار تیم اینتر میلان، پاریسن ژرمن، چلسی و منچستر سیتی برای جذب مسی ابراز علاقه کرده اند و آماده اند در صورت ترک بارسلونا وی را به خدمت گیرند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.