پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیس انریکه: هیچ بازیکنی مانند مسی نیست و نخواهد بود

کد خبر : 26408  |  زمان ارسال : یکشنبه 2 آذر 1393

لوئیس انریکه پس از پیروزی 5 بر یک بارسلونا برابر سویا که در آن لیونل مسی با هت تریک خود 254 گله شد و رکورد تلمو زارا (مهاجم پیشین اتلتیک بیلبائو)، بهترین گلزن تاریخ لالیگا را شکست، در تمجید از ستاره آرژانتینی‌اش اظهار داشت: می‌خواهم در لحظه حال زندگی کنم و در کنار لئو در بارسلونا. واقعاً خارق‌العاده‌ است. به نظر من او بهترین بازیکن تاریخ دنیاست. من با گفته‌های او درباره سختکوشی و بردن جام‌ها موافقم.

انریکه در ادامه تمجید خود از مسی گفت: مسی گل‌های زیادی زده است که من عاشق آنها بوده‌ام. سال‌هاست که می‌گویم و حالا دوباره آن را تکرار می‌کنم که هیچ بازیکنی مانند مسی وجود ندارد و نخواهد داشت. به نفع‌مان است که از تماشای بازی او در حال حاضر لذت ببریم. من هرگز تصور نمی‌کردم که روزی کسی بتواند رکورد زارا را شکست دهد.

سرمربی بارسلونا درباره حمایت هواداران از مردان او خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم به جنجال‌ها دامن بزنم. مسی خوب می‌داند که اینجا چقدر محبوب است و از بازی در بارسا احساس رضایت می‌کند.

علاوه بر نمایش تهاجمی فوق‌العاده کاتالان‌ها، عملکرد دفاعی آنها هم تحسین‌برانگیز بود. انریکه در تحسین مدافعانش گفت: عملکرد آنها مثل همیشه خوب بود. ما در خط دفاع بازیکنانی داریم که احساس مسئولیت می‌کنند و نقطه قوت ما فقط خط حمله‌مان نیست. سویا همیشه مترصد به دردسر انداختن ما بود اما کارمان عالی بود. در نهایت حریف نتوانست خیلی ما را اذیت کند. نتیجه‌ای که رقم خورد حاصل یک بازی منسجم بود.

لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسا باز هم نتوانست طلسم گلزنی خود را در این تیم بشکند. انریکه در این خصوص تصریح کرد: گل‌های او هم از راه خواهند رسید. داشتن گلزنی در حد و اندازه و بخشندگی سوارز عالی است. هیچکس شک ندارد که سرانجام سوارز گل‌های فراوانی برای بارسلونا به ثمر خواهد رساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.