پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمجید رسانه‌های دنیا از مسی بعد از شکستن رکورد ساررا: پادشاه اسپانیا

کد خبر : 26426  |  زمان ارسال : یکشنبه 2 آذر 1393
مسی دربازی شنبه شب تیمش مقابل سویا با هت‌تریک، توانست رکورد گلزنی تلموساررا به عنوان برترین گلزن تاریخ رقابت‌های لالیگا را پشت سربگذارد.

 

با اتمام دیدار شنبه شب دو تیم بارسلونا وسویا که با هت‌تریک ورکوردشکنی لیونل مسی همراه بود، رسانه‌های معتبر ورزشی دنیا، به تمجید از ستاره آرژانتینی بارسا پرداختند.

مسی در این بازی بعد از چندین هفته تلاش، توانست رکورد گلزنی ساررا رابشکند.

نسخه دیجیتال روزنامه اوله در بازتاب این موفقیت تیتر زد: «مسی، پادشاه اسپانیا» و منتخبی از عکس‌ها و ویدئوهای بازی‌های برتر او با پیراهن بارسا را بازتاب داد. در ادامه نیز نوشت: «مسی نامش را در تاریخ فوتبال اسپانیا ثبت کرد. او با هت‌تریکی که مقابل سویا به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش با پیراهن بارسا را به عدد 253 رساند و از رکورد گلزنی ساررا سبقت گرفت و حالا برترین گلزن تاریخ لالیگاست. بارسا 1-5 برد!.»

وب سایت روزنامه گاتزتا دلوسپورت با انتشار تصویری از شادی مسی تیتر زد:«مسی شو: 253 گل در لالیگا، رکورد و جشن در بارسلونا» و در توضیح تیتر ادامه داد: «او با سه گلی که مقابل سویا به ثمر رساند، از رکورد ساررا پیشی گرفت. نوکمپ این موفقیت را جشن گرفت و انریکه بعد از سربلند بیرون آمدن از آزمایش، لبخند زد.»

روزنامه بریتانیایی گاردین هم در صفحه اول وب سایتش نوشته: «مسی رکورد لالیگا را شکست» و ادامه داد: «مسی با هت‌تریکش برد 1-5 تیمش مقابل سویا را رقم زد و برترین گلزن تاریخ رقابت‌های لالیگا لقب گرفت.»

روزنامه اکیپ هم دقایقی بعد از اتمام بازی بارسا- سویا هم با اشاره به درخشش مسی نوشت: «مسی افسانه‌ای که پایان ندارد» و ادامه داد: «مسی سویا را شکنجه کرد؛ سویا قربانی موردعلاقه مسی در لالیگاست و با این نتیجه به بارسا اجازه داد تا بعد از رئال در رده دوم جدول لالیگا قرار بگیرد.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.