پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنچلوتی: جایزه بهترین مربی را به لوو بدهید؛ بله، مسی را دوست دارم

کد خبر : 26457  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 آذر 1393

کارلو آنچلوتی در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی La Repubblica اعتراف کرد که در حال مذاکره با باشگاه رئال مادرید است تا قرارداد خود را تمدید کند، قراردادی که تا سال 2016 اعتبار دارد.

بنا به گزارش AS، آنچلوتی به این رسانه ایتالیایی گفت: "من امیدوارم که در تاریخ باشگاه رئال مادرید جا داشته باشم و نه فقط به خاطر 'لا دسیما'. من تا سال 2016 قرارداد دارم و در حال مذاکره برای تمدید آن هستیم."

رابطه با بازیکنان: "من دوست دارم که مرا 'مربی قهرمانان' بخوانند، اما قهرمانان واقعی به مربی احتیاجی ندارند. آنها جدی ترین و حرفه ای ترین ترکیب من هستند، به کریستیانو رونالدو نگاه کنید."

جایزه برای بهترین مربی: "آن را به لوو یا سیمئونه بدهید چون آلمان با نمایش های خوبی قهرمان جام جهانی شد، آماده سازی فنی و سازماندهی خوبی داشتند."

آنچلوتی 'مصلح' با مورینیو 'مبارز': "ما متفاوت هستیم، هر کدام از ما با توجه به کاراکتر و شخصیت خود شرایط را مدیریت می کنیم. من تنها زمانی وارد جنگ می شوم که هیچ راه دیگری باقی نمانده باشد. از نظر من، مورینیو مربی فوق العاده ای است."

توجیه حقوق بالا برای مربیان بزرگ: "چون در حال حاضر ما باید بازی های پیچیده تری را با ترکیب هایی بزرگتر مدیریت کنیم. قبلاً هر تیم 16 نفر بازیکن داشت و هفته ای یک بار بازی می کرد، حالا ما 25 بازیکن داریم و از سیستم چرخشی استفاده می کنیم."

رئال مادرید و نیاز به ارائه فوتبالی تماشایی: "رئال باشگاهی است با یک ساختار بسیار خوب. اعضای باشگاه هر چهار سال یک بار رئیس خود را انتخاب می کنند و همچنین به یک ابزار کنترلی تبدیل می شوند. در اینجا هیچ سرمایه دار مهمی وجود ندارد، اما مدیریت توانمند از نام های تجاری چرا. رئال مادرید بهترین ها را می خواهد و عواقب آن ارائه یک بازی بهتر و تماشایی است."

هزینه های نقل و انتقالات رئال مادرید: "و چه کسی برای این تأسف می خورد؟ بیل یکی از بزرگترین هاست و وقتی خوب است، همیشه بازی می کند. هامس نه تنها صاحب تکنیک فردی است، بلکه آمادگی بدنی بالایی هم دارد."

تضاد منافع میان باشگاه ها و تیم های ملی: "این پیچیده است. در 12 ماه گذشته من خدیرا و مودریچ را از دست دادم. و در 16 ماه گذشته 13 بازیکن من با مصدومیت از تیم های ملی برگشتند. شما می توانید در پایان فصل روی بازی های ملی تمرکز کنید."

آیا مسی را دوست دارید؟ "جواب این سؤال واضح است. او در جایی که هست، خواهد ماند چرا که سمبل هایی وجود دارد. ما کاسیاس، راموس و کریستیانو را داریم و بارسا بوسکتس، اینیستا و مسی را دارد."

میلان: "اگر سرانجام روزی به ایتالیا برگشتم، تنها به عنوان مربی میلان خواهد بود."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.