پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیگرینی: خرید مسی تنها در حد یک شایعه است

کد خبر : 26477  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 آذر 1393

سرمربی سیتیزن ها در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که خبر پیشنهاد سیتی برای خرید فوق ستاره آرژانتینی در حد یک شایعه است و هم چنین اشاره کرد که به صعود از گروهشان هم چنان امیدوارند.

به گزارش سایت گل، قهرمان لیگ جزیره فردا شب در دیداری حساس به مصاف بایرن مونیخی می رود که صعودش از گروه E قطعی شده است اما سیتیزن ها هم چنان صعودشان با اما و اگر می باشد.

با این حال پیگرینی سرمربی تیم سیتی اعلام کرد که بازی سختی در پیش خواهند داشت اما هم چنان امیدوارند تا از این گروه صعود کنند.

این سرمربی شیلیایی گفت: "این بسیار مهم است که در اروپا عملکرد خوبی را داشته باشیم . فردا شب تیم تا آخرین لحظه می جنگد . اگر صعود نکردیم برای یافتن دلایل آن تحقیق می کنیم . هیچ کس از نمایش هایی که امسال در لیگ قهرمانان داشتیم راضی نیست ولی هنوز فرصت داریم .

بایرن بازیکنان مصدومی را در اختیار نخواهد داشت و ما نیز چندین بازیکن مهم خود را نداریم. فکر نمی کنم چون بایرن صعود کرده فردا شب با تمام وجود بازی نکند . مطمئن هستم که بازی سختی در پیش داریم. مربی سیتی هم چنین اعلام کرد که سرجیو آگوئرو ,و استفان یووتیچ که امروز در تمرینات سیتیزن ها حضور نداشتند آماده بازی هستند: "هر دوی آن ها در ترکیب حضور خواهند داشت."

این روزها شایعاتی مبنی بر جدایی مسی از بارسلونا شنیده می شود و رسانه های انگلیسی خبر از انتقال این فوق ستاره آرژانتینی به تیم منچستر سیتی می دهند اما سرمربی آبی پوشان شهر منچستر این حرف ها را تنها در حد شایعه می داند. پیگرینی هم چنین از شکستن رکورد گلزنی در لالیگا توسط مسی ابراز خوشحالی کرد.

وی اظهار داشت: "این شایعه تنها در حد یک شایعه است. کاری که او انجام داد بسیار استثنایی بود و تعداد کمی از بازیکنان می توانند چنین کارهایی انجام دهند. رکورد او نشان داد که وی چه بازیکن مهمی برای بارسلونا است."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.