پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرمربی آپوئل: فلسفه بارسلونا همیشه یکسان است

کد خبر : 26487  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 آذر 1393
جورجیوس دونیس سرمربی آپوئل اذعان می کند که تیمش قصد دارد تا آخرین دقیقه برای کسب بهترین نتیجه با بارسلونا مبارزه کند.

جورجیوس دونیس سرمربی آپوئل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل بارسلونا گفت: "حضور بارسلونا در قبرس یک تجربه بزرگ برای همه ما خواهد بود. این مسابقات این فرصت را به ما داد که در مقابل تیم های بزرگی مانند آن ها بازی کنیم.ما می دانیم که چه بازی سختی پیش رو داریم."

"ما در اولین مسابقه مان بسیار خوب بازی کردیم، اما در این مسابقات هر بازی شرایط متفاوتی دارد. این مسابقه آزمونی برای اراده ماست. من به بازیکنان و تیمم باور دارم. ما در خانه بازی می کنیم و نیاز داریم که قدرتمان را به نمایش گذاریم و تا آخرین دقیقه بجنگیم."

"تغییراتی در بارسلونا ایجاد شده، به خصوص پس از اینکه لوییس سوارز به ترکیب آن ها بازگشته است. فلسفه بارسلونا در دیدارهای خانگی و خارج از خانه یکسان است. ما نیازمندیم که خود را با چنین شرایطی وفق دهیم و مانند روبات ها تلاش کنیم."

"در برابر تیم های قدرتمند گروهمان، ما بازی های بسیار خوبی به  نمایش گذاشتیم. ممکن است ما به امتیازاتی که نیاز داشتیم دست نیافته باشیم، اما کار واقعا برای تیم ما و آژاکس سخت بوده است. ما فعلا به بازی مقابل آژاکس فکر نمی کنیم، چون آن ها می توانند پاریسن ژرمن را شکست دهند و آن وقت بازی نهایی ما برای کسب مقام سوم تشریفاتی خواهد شد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.